Gjest magedame Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg tok "The Classic IQ Test", og min score ble 129. Må si meg fornøyd med det, for jeg er gravid, og gravide er som kjent litt dummere enn til vanlig ;o) http://web.tickle.com/ 0 Siter
Prozak Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det er ikke intelligens man mangler når man går hen og blir gravid, men visdom og klokskap :-) "............................." 0 Siter
petter smart Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Denne testen er ikke til å stole på. De fleste får en høyere score enn de egentlig har (uten at det nødvendigvis gjelder deg :-)) De prøver bare å få deg til å betale for ytterligere tester o.l. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det var da stygt sagt om gravide damer. Gravide damer er vakre og kloke, moder jord og opphavet til alt liv på en gang. :-)) IQ-en fordobles i mnd. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Denne testen er ikke til å stole på. De fleste får en høyere score enn de egentlig har (uten at det nødvendigvis gjelder deg :-)) De prøver bare å få deg til å betale for ytterligere tester o.l. Du var oppe i 70 du også? hehe 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Denne testen er ikke til å stole på. De fleste får en høyere score enn de egentlig har (uten at det nødvendigvis gjelder deg :-)) De prøver bare å få deg til å betale for ytterligere tester o.l. La oss nå leve i troen ;-) (Fikk nemlig 136...) 0 Siter
petter smart Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Du var oppe i 70 du også? hehe Hadde det enda vært så vel :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.