King Kent Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Dette skrev jeg for snart 1 år siden på dette forumet: ------------------------- Helt forferdelig lesing. Jeg angrer bittert på at jeg gikk inn på dette forumet. Jeg slutta og røyke for 5 dager siden. Har røkt i 13 år. Håper at røyksuget skal forsvinne i løpet av noen uker/måneder. Men når jeg leser om flere som har røyksug etter TI og TRETTEN ÅR så gir jeg nesten opp. Dette er nemlig en stor psykisk belastning. Huff og huff.. Hvor lang tid går det før humøret er tilbake til normalen?? Håper i det minste noen har noen motivernde ord. Tenker ennå mer på røyk nå og tar meg en Nicorette inntil videre.. ------------------------- Til alle som nylig har har sluttet å røyke.. Jeg har nå vært røykfri i 11 mnd! Humøret kom tilbake etter en uke eller to. Alle takler et par uker med dårlig humør:) Nicorette sluttet jeg med etter 7 dager og etter å ha lest den boka alle snakker om:) Jeg har vært igjennom de fleste situasjoner der røyk tidligere var en naturlig del. Det hender av og til at jeg tenker på røyk men det går raskt over.. Så til alle som nylig har sluttet, f.eks nyttårsaften.. Dersom ting føles tungt akkurat nå..STÅ PÅ! Tro meg, snart kommer lysere tider og god selvfølelse! 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg har vært røykfri nå i 23 mndr. og slutter meg til innlegget! Det går an - og det blir bedre... bare man tviholder på motivasjonen og minner seg selv på hvorfor man vil slutte. Jeg har ikke noe røyksug lenger. Selvfølgelig blir jeg minnet på hvor godt en røyk smakte en gang i blandt, men gleden over å være kvitt problemet overskygger det. Jeg røkte i 30 år.Da jeg sluttet, var jeg oppe i på det meste 40 pr.dag.Vet ikke om dette er noe motiverende, men håper dere som sliter litt nå, klarer å komme over den verste tiden. Man har så mye å vinne..vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.