Gå til innhold

Gull og sølv sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Silverstar
Skrevet

Blander dere gull- og sølvsmykker? Bruker det samtidig altså? Eller er det enten eller?

Gjest papirtiger
Skrevet

Blander ikke. Synes ikke det ser bra ut.

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, for jeg syns det er finest når man holder seg til enten gull eller sølv.

MEN, hvis jeg noen gang får en giftering i gull tror jeg at jeg går med den i tillegg til alle sølv-smykkene mine, jeg tror nok jeg skal jenke meg såpass. ;)

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, for jeg syns det er finest når man holder seg til enten gull eller sølv.

MEN, hvis jeg noen gang får en giftering i gull tror jeg at jeg går med den i tillegg til alle sølv-smykkene mine, jeg tror nok jeg skal jenke meg såpass. ;)

Og det blir selvsagt feil å skrive øverst at jeg aldri ville gjort det.

Jeg har aldri gjort det, og gjør det heller ikke for tida.

Skrevet

Eneste jeg har blandet av gull og sølv er et kjedet hvor anhenget har vært en mann og ei dame som holder rundt hverandre hvor den ene er gull og den andre sølv.

Skrevet

(0) iiiiik! Nei er du gal!

:-)

Joda - jeg bruker alt i sølv men går med forlovelses- og giftering i gull...de gangene jeg tåler dem :)

Skrevet

...du får passe på at du får en giftering i hvitt gull :-)

Tvillingmamma
Skrevet

Enten eller. Men blander hvitt gull og gult gull...

Skrevet

Jeg blander ikke. Bruker bare gull. Det varierer hvor mange ringer jeg har i tillegg til gifteringen på høyre hånd (en eller to til - ofte ingen), og så har jeg en alliansering i hvitt gull på venstre ringfinger.

fei1365380229
Skrevet

Har et halskjede i rødt gull, hvitt gull med en diamant så det blir jo på en måte litt blandings da :o)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg blander ikke gull og sølv, men har blandet hvitt gull og gult gull.

Et annet spørsmål: Noen mener man ikke bør bruke gult gull når man har gult hår. Er dere enige eller uenige i dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...