Gjest Silverstar Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Blander dere gull- og sølvsmykker? Bruker det samtidig altså? Eller er det enten eller? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Blander ikke. Synes ikke det ser bra ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville aldri gjort det, for jeg syns det er finest når man holder seg til enten gull eller sølv. MEN, hvis jeg noen gang får en giftering i gull tror jeg at jeg går med den i tillegg til alle sølv-smykkene mine, jeg tror nok jeg skal jenke meg såpass. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville aldri gjort det, for jeg syns det er finest når man holder seg til enten gull eller sølv. MEN, hvis jeg noen gang får en giftering i gull tror jeg at jeg går med den i tillegg til alle sølv-smykkene mine, jeg tror nok jeg skal jenke meg såpass. Og det blir selvsagt feil å skrive øverst at jeg aldri ville gjort det. Jeg har aldri gjort det, og gjør det heller ikke for tida. 0 Siter
villee Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Eneste jeg har blandet av gull og sølv er et kjedet hvor anhenget har vært en mann og ei dame som holder rundt hverandre hvor den ene er gull og den andre sølv. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (0) iiiiik! Nei er du gal! :-) Joda - jeg bruker alt i sølv men går med forlovelses- og giftering i gull...de gangene jeg tåler dem 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville aldri gjort det, for jeg syns det er finest når man holder seg til enten gull eller sølv. MEN, hvis jeg noen gang får en giftering i gull tror jeg at jeg går med den i tillegg til alle sølv-smykkene mine, jeg tror nok jeg skal jenke meg såpass. ...du får passe på at du får en giftering i hvitt gull :-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Enten eller. Men blander hvitt gull og gult gull... 0 Siter
Gyda Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg blander ikke. Bruker bare gull. Det varierer hvor mange ringer jeg har i tillegg til gifteringen på høyre hånd (en eller to til - ofte ingen), og så har jeg en alliansering i hvitt gull på venstre ringfinger. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Har et halskjede i rødt gull, hvitt gull med en diamant så det blir jo på en måte litt blandings da ) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg blander ikke gull og sølv, men har blandet hvitt gull og gult gull. Et annet spørsmål: Noen mener man ikke bør bruke gult gull når man har gult hår. Er dere enige eller uenige i dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.