Gjest litt uvitende Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hvor i Oslo kan man få kjøpt en langbukse med glidlås på siden istedenfor foran? Har fått anbefalt dette for å "skjule" magen min mer... Og et spørsmål til: Er "sleng" på bukser ute eller inne nå? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det får du vel kjøpt nesten over alt skulle en tro. Sleng - spiller ingen rolle. Du må ha det som kler deg 0 Siter
Cumbria Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg 2 fine bukser på salg, den ene på Kappahl (sort) og den andre var av merket Fransa (grå). Begge av litt tungt stoff som faller pent, med glidelås i siden. Ganske rette bein, slik at de blir litt vide nede. Pent på oss som må litt opp i størrelse... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Når det gjelder sleng, kommer det vel an på hvor mye sleng du mener. Jeg har inntrykk av at det er moderne både med bukser med vidde nede og smale bukser (oppi høye støvletter) nå. Det er imidlerid svært få som kler bukser som smalner inn nede... Rompa ser liksom dobbelt så stor ut da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.