Gå til innhold

Netthandelen - Euro hotelcheque,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har vært med å budt på denne auksjonen?? Og som har vært på tur ifht hotellsjekkene??

Det står

"Når du har denne hotellsjekken i hånda, betaler du bare for frokost og middag, billigere får du ikke 3 dager på hotell"

Det virker jo helt fantastisk... Å bare betale for frokost og middag.. Og prisene er ikke så ille heller... det er jo selvsagt variabelt fra sted til sted,, men et sted i Italia som jeg så på så var det 65 euro pr pers per dag... DET er ikke dyrt i det hele tatt....

Kan det være for godt til å være sant??

Skrevet

Har kjøpt noen med tanke på ferie, men ikke brukt dem ennå. Litt forksjellige priser på maten, og langt fra så billig overalt. Men fant da mange bra steder, spesielt i Frankrike der vi har tenkt oss.

Vær oppmerksom på prisen, jeg har gitt maks 100 kroner for mine. Og på hjemmesiden til eurocheque får du kjøpt dem til 300, så alt over den prisen er et ytterst dårlig kjøp.

Skrevet

Har kjøpt noen med tanke på ferie, men ikke brukt dem ennå. Litt forksjellige priser på maten, og langt fra så billig overalt. Men fant da mange bra steder, spesielt i Frankrike der vi har tenkt oss.

Vær oppmerksom på prisen, jeg har gitt maks 100 kroner for mine. Og på hjemmesiden til eurocheque får du kjøpt dem til 300, så alt over den prisen er et ytterst dårlig kjøp.

Fikk mitt tilslag på 120,- så jeg synes ikke at det var så aller værst det heller :-)

Jeg tenkte enten Italia eller Frankrike!!

Men fikk ikke med meg om det var en tidsbegrensing på dette... Vet du dette??

Skrevet

Fikk mitt tilslag på 120,- så jeg synes ikke at det var så aller værst det heller :-)

Jeg tenkte enten Italia eller Frankrike!!

Men fikk ikke med meg om det var en tidsbegrensing på dette... Vet du dette??

Den er gyldig i tre år, til 311207. Så du har god tid på deg til å reise :-)

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt. Tenkte at dette var et godt tilbud.

Om det funker får jeg nå se på... :-)

Men det gjør det sikkert!

Skrevet

Ja, jeg fikk tak i en til 141 kr.

Ga den faktisk bort til jul, hyggelig å gi bort en overraskelse som det :)

Tror det var en del hoteller å velge mellom, og med lang tidsfrist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...