Gå til innhold

Sangtekst til Nye med Sigvart D og Kona!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en nydelig sang spørr du meg:) Nå vil jeg gjerne ha teksten til den, men finner ikke den:( Noen som kan hjelpe meg:)

Gjest den nyeste cd'n
Skrevet

Nye?? Mener du ikke Ka e du redd for?

Gjest Nyyyydelig sang.....
Skrevet

Så mange ganger va det du dro, langt inni fjellet på jakt itte ro, med vinden som viskte befriende løfter om fred. Så mange ganger såg du det klart, på hjemøveveienglømte du snart, løfter og vinder og alt som du hadde fått se.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett - så mange ganger.

Så mange ganger våkna du te, og savna det landskapet savna den fred, på leit itte adle de tingå du glømte å ta med. Så mange ganger en nagende tro, på at andre har visshet andre har ro, det e bare du som ser mørke på høylyse dag.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett.

Så mange ganger e vinden som strge, forsiktig om kinnet så nådeløs myge, så mange ganger sluges du med hud og hår. Så mange ganger e lysglimt som slår, som lyn fra klar himmel de beste du får, de kan sprenga vekk berget, de kan sprenge vekk berget, men minnet består.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett - så mange ganger....

Skrevet

Nye?? Mener du ikke Ka e du redd for?

Ja, skulle stått den nye, men altså ser du når jeg skrev eller, hadde øya så vidt oppe;) hehe... jo det var den jeg mente:)

Skrevet

Så mange ganger va det du dro, langt inni fjellet på jakt itte ro, med vinden som viskte befriende løfter om fred. Så mange ganger såg du det klart, på hjemøveveienglømte du snart, løfter og vinder og alt som du hadde fått se.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett - så mange ganger.

Så mange ganger våkna du te, og savna det landskapet savna den fred, på leit itte adle de tingå du glømte å ta med. Så mange ganger en nagende tro, på at andre har visshet andre har ro, det e bare du som ser mørke på høylyse dag.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett.

Så mange ganger e vinden som strge, forsiktig om kinnet så nådeløs myge, så mange ganger sluges du med hud og hår. Så mange ganger e lysglimt som slår, som lyn fra klar himmel de beste du får, de kan sprenga vekk berget, de kan sprenge vekk berget, men minnet består.

Ka e du redd for? Frykte du livet ska vera for lett? Sei meg ka e du redd for? At alt har gått bra før har du jo sett - så mange ganger....

Denne er utroolig nydelig, du har rett i det! Slet litt me å få med meg teksten:) Tusen hjertelig takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...