simane Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Oppfordrer alle til å minnes ofrene i Asia med 3 minutters stillhet i dag kl 12.00. Håper også at flest mulig innen helsevesenet, skoler og barnehager kan delta! 0 Siter
Gjest EU er noe drit Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Dette er et "pålegg" fra EU. Siden vi ikke er med i EU så gjør jeg heller ikke som EU sier. Derfor hadde jeg 5 minutters stillhet igår. 0 Siter
simane Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Dette er et "pålegg" fra EU. Siden vi ikke er med i EU så gjør jeg heller ikke som EU sier. Derfor hadde jeg 5 minutters stillhet igår. Gjør som du vil. Det var en oppfordring, ikke en formaning. 0 Siter
Gjest Heia EU Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Dette er et "pålegg" fra EU. Siden vi ikke er med i EU så gjør jeg heller ikke som EU sier. Derfor hadde jeg 5 minutters stillhet igår. Kranglefant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.