Gå til innhold

De døde?

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Kanskje dumt innlegg, dette, men: ettersom jeg fant en jeg kjente med datter blant de savnede på lista, begynte jeg å tenke på dem de vet er døde. Kanskje kjenner man noen der også, mener jeg. Det ville jeg gjerne ha visst, i så fall. Kommer det ingen liste over dem? Eller tilhører det privatlivet?

Det vil jo vise seg i dødsannonsene, men bare der man bor. Jeg har slekt og venner mange steder i landet.

Skrevet

Det kommer sikkert liste når de er ferdig med å fastslå identiteten til de døde. Noen har pårørende identifisert men de vil likevel ta andre tester (dna, tenner osv. )for å være 100% sikker på identiteten.

Gjest jeg er enig
Skrevet

De har fastslått identiteten til 16 stk. Av en eller annen grunn vil de vente med å offentliggjøre listen. Jeg syns også at dette er dumt, kan jo være noen man kjenner blant dem.

Skrevet

De har fastslått identiteten til 16 stk. Av en eller annen grunn vil de vente med å offentliggjøre listen. Jeg syns også at dette er dumt, kan jo være noen man kjenner blant dem.

De ønsker vel å ta mer hensyn til de etterlattes situasjon enn andres morbide nyskjerrighet?

Skrevet

De ønsker vel å ta mer hensyn til de etterlattes situasjon enn andres morbide nyskjerrighet?

Jeg vet jeg har hakket på deg før også,- så beklager:

Det staves nysgjerrig med G!

Skrevet

Jeg vet jeg har hakket på deg før også,- så beklager:

Det staves nysgjerrig med G!

Alt i orden - jeg takker for slikt jeg:-)

Skrevet

Alt i orden - jeg takker for slikt jeg:-)

Glimrende,- det morsomste jeg vet er å finne - og helst påpeke - feil... Men det er kjekkest når ikke det blir tatt ille opp :-)

Skrevet

Glimrende,- det morsomste jeg vet er å finne - og helst påpeke - feil... Men det er kjekkest når ikke det blir tatt ille opp :-)

"Men det er kjekkest når ikke det blir tatt ille opp :-)"

Setningsoppbyggingen blir bedre om du skriver "Men det er kjekkest når det_ikke blir tatt ille opp"....he-he

Gjest krepsa
Skrevet

Det er vel kanskje bra de ikke har kommet ut med noen liste på døde ennå? Tross alt. Først kom jo beskjeden om at 21 nordmenn var døde, så ble det nedjustert til 16, og nå er det nedjuster til 12.

En ting er å havne på en savnet liste når du ikke er savnet, det er ikke ille spør du meg. Men å havne på en liste over døde når man ikke er det, det kan ikke være noe særlig.

Kanskje greit de venter med den listen til de er helt sikre på identiteten på alle de døde?

Skrevet

"Men det er kjekkest når ikke det blir tatt ille opp :-)"

Setningsoppbyggingen blir bedre om du skriver "Men det er kjekkest når det_ikke blir tatt ille opp"....he-he

Touché!

Shit,- nå må jeg passe ekstra godt på hva jeg skriver her ;-)

Skrevet

Touché!

Shit,- nå må jeg passe ekstra godt på hva jeg skriver her ;-)

You are now in the spotlight.....:-)

Kizza1365380506
Skrevet

Kanskje de vil være 110% sikre. Noen har vi jo allerede fått vite er omkommet. Det er de som kunne identifiseres med en gang. Det ville jo vært en smule verre å finne navnet sitt på en sånn liste enn på en savnet liste ville jeg tro.

Mvh

fei1365380229
Skrevet

Kanskje de vil være 110% sikre. Noen har vi jo allerede fått vite er omkommet. Det er de som kunne identifiseres med en gang. Det ville jo vært en smule verre å finne navnet sitt på en sånn liste enn på en savnet liste ville jeg tro.

Mvh

Det er noen som man vet 100 % sikkert er døde som stod på savnet listen, men som nå er tatt bort derfra.

Kizza1365380506
Skrevet

Det er noen som man vet 100 % sikkert er døde som stod på savnet listen, men som nå er tatt bort derfra.

Ja der har du det...

Gjest rutangis netu
Skrevet

De sa jo at enkelte ikke være identifisert før det var gått mange måneder. DNA-materiale skulle sendes til Kina og det ene med det andre. Kan ikke tenke meg at det blir oppgitt noen felles liste over avdøde da. Du får vel beskjed hvis det er nære venner som dør selv om de bor i andre deler av landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...