Gjest død laptop Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 min laptop var helt livløs da jeg skulle skru den på om morningen. Den har defekt batteri så den går på strøm. så at ledningen hadde ramlet ut. Jeg har hatt på strøm i over et døgn nå. det lyser på maskinen men den vil ikke skru seg på. Hva i alle dager har skjedd? 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hmm..min datt i gulvet en gang -og da gikk en sikring -men hvordan og hvor og sånn...nope - vetikke. Får håpe det er bare det! 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er ikke bare skjermen som er av,da - altså at den har svitsjet til ekstern skjerm, f.eks? Eller er det ikke liv i det hele tatt - ingen lyder når du skrur den på? 0 Siter
Gjest død laptop Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er ikke bare skjermen som er av,da - altså at den har svitsjet til ekstern skjerm, f.eks? Eller er det ikke liv i det hele tatt - ingen lyder når du skrur den på? Skjermen er helt svart. Jeg får ingen oppstartslyd overhodet. Det har vel ingen betydning at den har defekt batteri så lenge den går på strøm? 0 Siter
Gjest en annen lap-top eier Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hvis ledningen var falt ut så kanskje du må la den stå og lade seg en stund (noen timer) før du skrur den på igjen. Heldigvis er nok dataene dine der antakelig, så du kan jo koble til en annen skjerm og se. 0 Siter
Gjest lap top eier Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hvis ledningen var falt ut så kanskje du må la den stå og lade seg en stund (noen timer) før du skrur den på igjen. Heldigvis er nok dataene dine der antakelig, så du kan jo koble til en annen skjerm og se. jeg tok med dataen til et annet rom og koblet til. OG DEN FUNKER!. må være tilkoblingen som har vært feil.*lettet* takk for alle svar 0 Siter
Gjest lap top eier Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hvis ledningen var falt ut så kanskje du må la den stå og lade seg en stund (noen timer) før du skrur den på igjen. Heldigvis er nok dataene dine der antakelig, så du kan jo koble til en annen skjerm og se. jeg tok med dataen til et annet rom og koblet til. OG DEN FUNKER!. må være tilkoblingen som har vært feil.*lettet* takk for alle svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.