Gå til innhold

noen anelse om hva som har skjedd med laptopen min?

Anbefalte innlegg

Gjest død laptop
Skrevet

min laptop var helt livløs da jeg skulle skru den på om morningen. Den har defekt batteri så den går på strøm. så at ledningen hadde ramlet ut. Jeg har hatt på strøm i over et døgn nå. det lyser på maskinen men den vil ikke skru seg på.

Hva i alle dager har skjedd?

Skrevet

Hmm..min datt i gulvet en gang -og da gikk en sikring -men hvordan og hvor og sånn...nope - vetikke.

Får håpe det er bare det! :)

Skrevet

Det er ikke bare skjermen som er av,da - altså at den har svitsjet til ekstern skjerm, f.eks? Eller er det ikke liv i det hele tatt - ingen lyder når du skrur den på?

Gjest død laptop
Skrevet

Det er ikke bare skjermen som er av,da - altså at den har svitsjet til ekstern skjerm, f.eks? Eller er det ikke liv i det hele tatt - ingen lyder når du skrur den på?

Skjermen er helt svart. Jeg får ingen oppstartslyd overhodet. Det har vel ingen betydning at den har defekt batteri så lenge den går på strøm?

Gjest en annen lap-top eier
Skrevet

Hvis ledningen var falt ut så kanskje du må la den stå og lade seg en stund (noen timer) før du skrur den på igjen.

Heldigvis er nok dataene dine der antakelig, så du kan jo koble til en annen skjerm og se.

Gjest lap top eier
Skrevet

Hvis ledningen var falt ut så kanskje du må la den stå og lade seg en stund (noen timer) før du skrur den på igjen.

Heldigvis er nok dataene dine der antakelig, så du kan jo koble til en annen skjerm og se.

jeg tok med dataen til et annet rom og koblet til. OG DEN FUNKER!. må være tilkoblingen som har vært feil.*lettet*

takk for alle svar

Gjest lap top eier
Skrevet

jeg tok med dataen til et annet rom og koblet til. OG DEN FUNKER!. må være tilkoblingen som har vært feil.*lettet*

takk for alle svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...