Gjest Dame55 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det noen som har tips til tilbehør ti lettsprengt torsk? Blomkål og gulerøtter? Eller kanskje gulrotstuing? Trekker dere den i vann eller inn i stekovnen med den? Det er stykker uten bein. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Stekte baconterninger og stekt løk i tillegg til gulrøtter og kålrot. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Stekte baconterninger og stekt løk i tillegg til gulrøtter og kålrot. Jeg gjør som vi gjorde hjemme da jeg var lita: hvit saus med baconterninger. Men mor hadde gulrøtter til, vi har broccoli. Jeg trekker den i usaltet vann. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg gjør som vi gjorde hjemme da jeg var lita: hvit saus med baconterninger. Men mor hadde gulrøtter til, vi har broccoli. Jeg trekker den i usaltet vann. Ikke vanner ut noe på forhånd? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ikke vanner ut noe på forhånd? Der jeg kjøper lettsprengt torsk (i Sparbutikken der jeg bor) er det ikke nødvendig å vanne den ut. Men jeg husker vi måtte det før. 0 Siter
Gjest liker ikke torsk Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Vi bruker resten av fyrverkeret fra nyttårsaften på torsken. Det blir skikkelig sprengt torsk! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det virkelig en rett som heter Lettsprengt torsk? *lol* 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det virkelig en rett som heter Lettsprengt torsk? *lol* Er det samme som lettsaltet...tror jeg..? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det samme som lettsaltet...tror jeg..? Hehe ok, så får meg rett og slett en sprengt torsk liggende på et fat. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Er det samme som lettsaltet...tror jeg..? Lettsalta forstår jeg, men lettsprengt? *flire* Trodde det bare var moldensere som var "helt sprængt"... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har alltid fått det servert med gulrøtter eller gulrotstuing eller bacon oppå 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har alltid fått det servert med gulrøtter eller gulrotstuing eller bacon oppå Det ble ikke bacon som flere her anbefaler for det hadde jeg ikke. Lagde en stuing av gulerøtter og et blomkålhode og brukte også grønnsakvannet i den. Mandelpoteter. Det ble kjempegodt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det ble ikke bacon som flere her anbefaler for det hadde jeg ikke. Lagde en stuing av gulerøtter og et blomkålhode og brukte også grønnsakvannet i den. Mandelpoteter. Det ble kjempegodt! Det hørtes kjempegodt ut. Kanskje jeg skal lage fisk i morgen, minstemann er altetende og elsker fisk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.