Gå til innhold

Jeg har ligget med 100 kvinner


Gjest yuck

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg litt på Rune Rudberg og hans berømmelige 1000 kvinner, som han selv har stått fram og meddelt offentlig.

Jeg lurer på om det er mulig å ha en snev av respekt for menn som har ligget med mange kvinner.

En ting er selvfølgelig at de skryter om det, men nå tenker jeg på hva de faktisk har gjort.

Hos meg stiger respekten for en mann dess færre kvinner han har ligget med.

Og ja, jeg synes så inderlig synd på hver og en av de 1000 kvinnene til Rune Rudberg som fikk slengt i trynet at de bare var en lite nummer i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv!

=o)

Syntes det var vanskelig i starten av mitt forhold å tenke på at gutten min (snart 30) hadde ligget med 7 stykker jeg.Tenker mindre å mindre på det, men tankene "popper" opp nå og da.Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok.(det er jeg sikkert ettersom vi begynner på det andre året, og han ikke har hatt andre lengre forhold)Enig med "yuck" og "Extra"!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var vanskelig i starten av mitt forhold å tenke på at gutten min (snart 30) hadde ligget med 7 stykker jeg.Tenker mindre å mindre på det, men tankene "popper" opp nå og da.Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok.(det er jeg sikkert ettersom vi begynner på det andre året, og han ikke har hatt andre lengre forhold)Enig med "yuck" og "Extra"!!:-)

"Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok."

Trodde ikke det var noen sammenheng mellom å ha vært sammen med få , og det å bli tilfredsstilt. Samarbeidet dere imellom sørger for tilfredstillelse. IKKE om han har vært med andre. Det er så mange (egen og andres erfaringer) som ikke GIR av seg selv, og når de gir så er det ikke helhjertet. Er du glad i partneren din, så vil du prøve å gi av hele deg, siden sex er beste måten å vise at en er glad i en person.

MIN mening.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt vet jeg ikke! Hva skal jeg si?........

Jeg har vært sammens med 7 og min mann 4, men etter en del år sammen så har vi det topp seksuellt!(100 eller 1000 har jeg ikke en gang tenkt på)

Jeg har vært ganske åpen, og fortalt hva jeg liker og hva jeg vil prøve, der har jeg fått igjen masse for at jeg tør si i fra hva jeg vil!

Nei 1 av 1000 er nok ikke det samme som 1 av 4! :-)

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Respekt vet jeg ikke! Hva skal jeg si?........

Jeg har vært sammens med 7 og min mann 4, men etter en del år sammen så har vi det topp seksuellt!(100 eller 1000 har jeg ikke en gang tenkt på)

Jeg har vært ganske åpen, og fortalt hva jeg liker og hva jeg vil prøve, der har jeg fått igjen masse for at jeg tør si i fra hva jeg vil!

Nei 1 av 1000 er nok ikke det samme som 1 av 4! :-)

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Flott Amiga, der ga du koden :

Sitat....: *Jeg har vært ganske åpen, og fortalt hva jeg liker

og hva jeg vil prøve, der har jeg fått igjen masse

for at jeg tør si i fra hva jeg vil! *

Tenk om flere par kunne være åpne om dette, da ville mange frustrasjoner og krangler vært bortkastet.

Det siere seg selv at mange har lyster og ønsker som de ikke tørr meddele den andre i frykt for reaksjoner.

Som så mange andre steder her i verden er det ofte mangel på kommunikasjon som skaper krisene. Ikke vær redd for å prate ut, ikke vær redd for å prøve ikke vær redd for å feile.

Da kan du få et godt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Syntes det var vanskelig i starten av mitt forhold å tenke på at gutten min (snart 30) hadde ligget med 7 stykker jeg.Tenker mindre å mindre på det, men tankene "popper" opp nå og da.Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok.(det er jeg sikkert ettersom vi begynner på det andre året, og han ikke har hatt andre lengre forhold)Enig med "yuck" og "Extra"!!:-)

Det vil gi seg etter hvert såfremt dere får et brukbart forhold. Men begynner det å skjære seg mellom dere av andre grunner enn det seksuelle, er faren stor for at du tar opp igjen tankene og fantasiene rundt hans fortid, ikke minst iblandet tanker om at han kan være utro.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg kjenner ikke denne RR, men stiller spørsmål om ikke hans utsagn om tusen kvinner er skryt. Noen har det med å jekke seg opp, gi inntrykk av at de er uimotståelige, og at kvinnene bare legger seg på ryggen og spriker med bena så snart de ser typer av RR´s slag. Ønsketenkning.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har størst respekt for menn uten seksuell erfaring?

Når de har liggi med ei dame, er de fortsatt verdt litt respekt, men så går det raskt nedover...?

Er det sånn å forstå?

Snodig!

Når mister du helt respekten...ja,....etter hvor mange sex-partnere, mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok."

Trodde ikke det var noen sammenheng mellom å ha vært sammen med få , og det å bli tilfredsstilt. Samarbeidet dere imellom sørger for tilfredstillelse. IKKE om han har vært med andre. Det er så mange (egen og andres erfaringer) som ikke GIR av seg selv, og når de gir så er det ikke helhjertet. Er du glad i partneren din, så vil du prøve å gi av hele deg, siden sex er beste måten å vise at en er glad i en person.

MIN mening.

:-))

USJAMEI! TROR JEG HADDE SATT PRIS PÅ OM RUNSE BRUKTE KONDOM IALLEFALL. FYSJOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym pike

Det vil gi seg etter hvert såfremt dere får et brukbart forhold. Men begynner det å skjære seg mellom dere av andre grunner enn det seksuelle, er faren stor for at du tar opp igjen tankene og fantasiene rundt hans fortid, ikke minst iblandet tanker om at han kan være utro.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Russeavisen vår fikk et intervju med Rune Rudberg. Vi passet selvfølgelig på å spørre ham om Se & Hør hadde vært helt ærlige da de trykket at han hadde hatt sex med så og så mange. Rune sa at intervjueren hadde spurt ham om hvor mange damer han trodde han hadde hatt sex med. Rune hadde svart: "Jeg er ikke sikker." Intervjueren spurte: "Tror du det er over 1000?" Rune svarte så: "Å, ja - sikkert noe deromkring!"

(Slengbemerkning fra Rune som var lei hele intervjuet.)

Intervjueren blåste dette opp til de grader, og overskriften i det neste Se & Hør ble (med fete bokstaver): "Jeg har hatt over 1000 kvinner!"

Rune flirte litt av det hele, intervjueren bet jo godt på...

Men - vi snakker jo om Se & Hør her. Ingenting slår sensasjoner - eller "sensasjoner". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok."

Trodde ikke det var noen sammenheng mellom å ha vært sammen med få , og det å bli tilfredsstilt. Samarbeidet dere imellom sørger for tilfredstillelse. IKKE om han har vært med andre. Det er så mange (egen og andres erfaringer) som ikke GIR av seg selv, og når de gir så er det ikke helhjertet. Er du glad i partneren din, så vil du prøve å gi av hele deg, siden sex er beste måten å vise at en er glad i en person.

MIN mening.

:-))

Jeg mente det ikke sånn "tilfredstilt" bokstavelig talt, men jeg får meg i å lure på om jeg er "best", skjønner!?Litt vanskelig å forklare.Jeg har hatt to partnere. Min nåværende samboer og jeg snakker om hva vi vil og ikke vil, men jeg er kanskje bedre til å snakke enn han.Og nå er jeg mere frilynt(heter det det!?)enn før, så lurer jeg på om han alltid har vært sånn!?Derfor lurer jeg på "hvorfor er jeg den utvalgte"!?(Har sikkert litt med min selvtillit å gjøre).Jeg vil iallefall kalle det et topp (og vilt) sexliv der vi prøver det meste.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Har masse respekt for dem som holder seg til få, så slipper man å tenke på om man er tilfredstillende nok."

Trodde ikke det var noen sammenheng mellom å ha vært sammen med få , og det å bli tilfredsstilt. Samarbeidet dere imellom sørger for tilfredstillelse. IKKE om han har vært med andre. Det er så mange (egen og andres erfaringer) som ikke GIR av seg selv, og når de gir så er det ikke helhjertet. Er du glad i partneren din, så vil du prøve å gi av hele deg, siden sex er beste måten å vise at en er glad i en person.

MIN mening.

:-))

Jeg mente det ikke sånn "tilfredstilt" bokstavelig talt, men jeg får meg i å lure på om jeg er "best", skjønner!?Litt vanskelig å forklare.Min nåværende samboer og jeg snakker om hva vi vil og ikke vil, men jeg er kanskje bedre til å snakke enn han!? Vi prøver nye ting.Men jeg lurer på "hvorfor er jeg den utvalgte"!?(Har sikkert litt med min selvtillit å gjøre).Men det jeg skulle fram til var at jeg har respekt for dem med få seksualpartnere og ikke dem som flyr "vilt" omkring!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russeavisen vår fikk et intervju med Rune Rudberg. Vi passet selvfølgelig på å spørre ham om Se & Hør hadde vært helt ærlige da de trykket at han hadde hatt sex med så og så mange. Rune sa at intervjueren hadde spurt ham om hvor mange damer han trodde han hadde hatt sex med. Rune hadde svart: "Jeg er ikke sikker." Intervjueren spurte: "Tror du det er over 1000?" Rune svarte så: "Å, ja - sikkert noe deromkring!"

(Slengbemerkning fra Rune som var lei hele intervjuet.)

Intervjueren blåste dette opp til de grader, og overskriften i det neste Se & Hør ble (med fete bokstaver): "Jeg har hatt over 1000 kvinner!"

Rune flirte litt av det hele, intervjueren bet jo godt på...

Men - vi snakker jo om Se & Hør her. Ingenting slår sensasjoner - eller "sensasjoner". :)

Det første som slo meg når jeg leste postingen din; Hvorfor forsvare denn fyren, som faktisk i debatt program med Lønning på TV2, opprettholdt sin påstand, og faktisk så ut som om han likte det.

Det neste som slo meg når jeg leste postingen din var: Kjenner du han _veldig_ godt? Jeg mener...; "Anonym pike"? 1001? *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kasavubu

Nei, sånn jeg ser det går det ikke an å ha respekt for en mann som har ligget med 1000 kvinner. Eller 20 for den del... Og at de attpåtil skryter av det, det er jo helt utrolig. Det sier jo litt om nivået da... Selv er min samboer riktig så "prekteig", jeg er nummer tre på 12 år. Ikke så gærnt. Hos min x var jeg nr 5 på 30 år. Og jeg har ikke gjort "stygge ting" med andre enn min x (var sammen i 14 mnd) og min samboer, altså 2. Og DET er jeg stolt av!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn jeg ser det går det ikke an å ha respekt for en mann som har ligget med 1000 kvinner. Eller 20 for den del... Og at de attpåtil skryter av det, det er jo helt utrolig. Det sier jo litt om nivået da... Selv er min samboer riktig så "prekteig", jeg er nummer tre på 12 år. Ikke så gærnt. Hos min x var jeg nr 5 på 30 år. Og jeg har ikke gjort "stygge ting" med andre enn min x (var sammen i 14 mnd) og min samboer, altså 2. Og DET er jeg stolt av!!!!

Enig med deg.Jeg har også bare hatt to.Min ex(samboere i 7-8år)og min nåværende sambo.*stolt av meg selv*(og deg)!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn jeg ser det går det ikke an å ha respekt for en mann som har ligget med 1000 kvinner. Eller 20 for den del... Og at de attpåtil skryter av det, det er jo helt utrolig. Det sier jo litt om nivået da... Selv er min samboer riktig så "prekteig", jeg er nummer tre på 12 år. Ikke så gærnt. Hos min x var jeg nr 5 på 30 år. Og jeg har ikke gjort "stygge ting" med andre enn min x (var sammen i 14 mnd) og min samboer, altså 2. Og DET er jeg stolt av!!!!

Grøsser over slike innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...