Gå til innhold

fjerne overflødig hud på bryst.

Anbefalte innlegg

Gjest deppafugl
Skrevet

Etter barnefødsler har jeg ekstremt mye ekstra hud på brystene.

Det jeg lurer på er om det finnes noe sted man kan søke om støtte til slike ting, og hvor vanskelig er det å få gjennomslag for noe slikt.

Kizza1365380506
Skrevet

Det kan du helt sikkert. De får jo operert for store bryster og overflødig hud på magen. Så lenge du kan "dokumentere" at dette er ett problem for deg bør det gå greit. Prøv du!

Mvh

Gjest brystene
Skrevet

Hei

jeg har det samme problemet, men jeg er flau for å gå med problemet til legen min. Hvilken bh-størrelse bruker du, har du problemer med å finne bh som passer på grunn av dette?

Jeg klarer ikke å ha sex på grunn av mitt problem, jeg beholder bh-en på, og jeg klarer ikke at en mann tar på brystene mine.

Jeg har også overflødig med hud, og jeg er slank, veier 50 kg og er 160 cm høy, jeg må bruke 75 e i bh størrelse for at den skal dekke brystene og all huden, eller faller de ut og det blir 4 stk, mine er egentlig ikke store og tunge, men jeg må likevel bruke stor bh størrelse for at huden skal få plass og så må jeg justere brystene slik at det ikke ser helt teit ut med brystvortene som stikker ut i helt feile vinkler under klærene.

Jeg vil gå til legen min med mitt problem, men jeg gruer meg, er redd for at jeg ikke har for tunge/store nok bryst, altså bryst som gir rygg og nakkeplager. Jeg har hatt kroniske nakkeplager i mange år på grunn av bilulykke, men det er jo noe annet

Gjest deppafugl
Skrevet

Hei

jeg har det samme problemet, men jeg er flau for å gå med problemet til legen min. Hvilken bh-størrelse bruker du, har du problemer med å finne bh som passer på grunn av dette?

Jeg klarer ikke å ha sex på grunn av mitt problem, jeg beholder bh-en på, og jeg klarer ikke at en mann tar på brystene mine.

Jeg har også overflødig med hud, og jeg er slank, veier 50 kg og er 160 cm høy, jeg må bruke 75 e i bh størrelse for at den skal dekke brystene og all huden, eller faller de ut og det blir 4 stk, mine er egentlig ikke store og tunge, men jeg må likevel bruke stor bh størrelse for at huden skal få plass og så må jeg justere brystene slik at det ikke ser helt teit ut med brystvortene som stikker ut i helt feile vinkler under klærene.

Jeg vil gå til legen min med mitt problem, men jeg gruer meg, er redd for at jeg ikke har for tunge/store nok bryst, altså bryst som gir rygg og nakkeplager. Jeg har hatt kroniske nakkeplager i mange år på grunn av bilulykke, men det er jo noe annet

Jeg er også ganske liten, og brystene skader ikke rygg/nakke på noen måte...

Jeg går blant annet ikke i svømmehallen med barna pga dette... da jeg er redd jeg ikke skal få lagt puppene riktig i badedrakten, eller at bikinien ikke sitter skikkelig. Jeg vet jeg må manne meg opp til å gå til legen...

Har heldigvis en kjempeherlig kjærste som liker meg som jeg er... tror det er viktig å ikke gjemme seg for de helt nærmeste. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...