Gjest Timari Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Vet om en bok som er gitt ut som så vidt jeg vet bare produseres utenfor Norge. Jeg bare MÅ ha denne boka. Men har noen erfaring med hvor lang tid det vil ta å få den fraktet til Norge. Hvor mye porto jeg må betale etc? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hvis du bestiller fra amazon.co.uk er det både rimelig og rask levering. Jeg bestiller både bøker og DVD-er derfra. 0 Siter
sukkerrør Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Handler ofte engelske bøker på play.com Der er alle priser inkludert porto. For en ny 650 siders biografi om livet til Marie Antoinette, betalte jeg 12 pund totalt. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Handler ofte engelske bøker på play.com Der er alle priser inkludert porto. For en ny 650 siders biografi om livet til Marie Antoinette, betalte jeg 12 pund totalt. men hvordan foregikk betalingen? via nettbanke eller fikk du giro med bøkene? 0 Siter
sukkerrør Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 men hvordan foregikk betalingen? via nettbanke eller fikk du giro med bøkene? Alle utenlandske nettsteder godtar kun Visa, Mastercard eller American express. Jeg bruker Visa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.