Gjest Escola Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hei! Jeg skal sende ett brev med 7 A4-ark i en C5 konvolutt. Er det noen som vet om det holder med to 6-kroners frimerker til dette? Jeg har ikke fått anledning til å gå på postkontoret, og har heller ingen vekt jeg kan veie brevet på. Noen som vet? 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Tviler på at dette går over 100 gram, så det holder nok med to frimerker på 6,- 0 Siter
Gjest Escola Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Tviler på at dette går over 100 gram, så det holder nok med to frimerker på 6,- Hei! Takk for svar! Da satser jeg på at det holder med de to 6-kroners frimerkene jeg har, så får jeg krysse fingrene for at mottakeren ikke får straffeporto(det ville være veldig pinlig hvis så skulle skje, brevet jeg skal sende er nemlig en jobbsøknad!) 0 Siter
noami Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hei! Takk for svar! Da satser jeg på at det holder med de to 6-kroners frimerkene jeg har, så får jeg krysse fingrene for at mottakeren ikke får straffeporto(det ville være veldig pinlig hvis så skulle skje, brevet jeg skal sende er nemlig en jobbsøknad!) Skriv avsenderadr på baksiden, da er det du som får evt straffeporto, ikke mottakeren. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hei! Takk for svar! Da satser jeg på at det holder med de to 6-kroners frimerkene jeg har, så får jeg krysse fingrene for at mottakeren ikke får straffeporto(det ville være veldig pinlig hvis så skulle skje, brevet jeg skal sende er nemlig en jobbsøknad!) Jeg fikk en cd i posten i dag, i en boblekonvolutt - den kostet 12,- så det burde holde ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.