Gå til innhold

Hva foregår ved krisepsykiatri etter katastrofer


Gjest Tristan Da Cunha

Anbefalte innlegg

Gjest Tristan Da Cunha

Nå har mange familier som har har vært innvolvert i flodbølgekatastrofen blitt tilbudt krisehjelp. Hva foregår da? Blir det som å få en akuttime på legevakta?

Er det meningen at de bare skal lire av seg de grusomme detaljene og så gå videre i livet? hva er tanken bak?

Har null peiling på området. Derfor må jeg spørre dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tror det er mye som en vanlig psyk. time. Man skal prøve å sette ord på følelsene sine og forstå at det en føler er helt normalt osv. Alle føler forskjellig, alle følelser er normale, osv.

Jeg var på forelesning for noen år. Det var krisepsykolog Dyregrov som var der. Nå gjaldt jo dette plutselige dødsfall blandt ungdommer men jeg går ut på at det var mye det samme.

Mvh

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...