Gå til innhold

ny frisyre

Gjest Angrende hårkiller

Anbefalte innlegg

Gjest Angrende hårkiller
Skrevet

Jeg er egentlig jenta med halvlangt/ langt hår. I dag var jeg hos frisøren og fikk helt ny frisyre. Ble kanskje litt for kort, men farga det slik at noe skulle være bra. Fargen ble lekker! Jeg trengte bekreftelse på at det ikke så så jævlig ut som æ følte, så jeg spurte en venn hva h*n syns. Fikk til svar at det var for kort. ærlighet varer lengst.

Noen som kan trylle håret mitt noen cm lenger? Blir hatt eller lue på meg framover nå. Litt fornøyd men så var det kanskje ikke bra i det hele tatt.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hår vokser jo tilbake..også kan du bruke litt stylingsstæsj i det. Hestehale er jo alltid en slager..

Gjest angrende synder
Skrevet

Hår vokser jo tilbake..også kan du bruke litt stylingsstæsj i det. Hestehale er jo alltid en slager..

Det er akkurat for kort til hestehale....

Skrevet

Du får sveise på hår da vet du - nei jeg bare tuller :-)

Gjorde det en gang, og ALDRI mer. Det passet ikke meg, jo utseendemessig kanskje, men for en jobb. Hold på å bli gal. Alt for mye jobb, så hvis du ikke kun har deg selv å tenke på, så er det ikke å anbefale.

Måtte få det ut, så du må nok vente til håret ditt gror ut igjen.

Innfall du fikk?

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er akkurat for kort til hestehale....

Spenner! Finnes mye fint i butikkene nå :)

Lag en eller annen rufsefrisyre. Med kort hår kan du bruke omtrent alle stylingprodukter som finnes.

Gjest angrende synder
Skrevet

Du får sveise på hår da vet du - nei jeg bare tuller :-)

Gjorde det en gang, og ALDRI mer. Det passet ikke meg, jo utseendemessig kanskje, men for en jobb. Hold på å bli gal. Alt for mye jobb, så hvis du ikke kun har deg selv å tenke på, så er det ikke å anbefale.

Måtte få det ut, så du må nok vente til håret ditt gror ut igjen.

Innfall du fikk?

Jeg var så lei av det lange kjedelige håret. Var ikke meninga at det skulle bli sååå kort.... Men gjort er gjort. Hatt er jo litt moderne nå...

Skrevet

Jeg var så lei av det lange kjedelige håret. Var ikke meninga at det skulle bli sååå kort.... Men gjort er gjort. Hatt er jo litt moderne nå...

Ja, hatt, men det er vel ikke brukendes til daglig...ehh :) Jeg husker også jeg klippet meg kort. Da hadde jeg hår til langt nede på ryggen. Du, jeg svettet og hadde mareritt i flere måneder etterpå.

Det må ha vært noe med hormonene, for jeg gjorde det da minsten var 7 uker.

Fytti grisen å jeg angret, det var helt panisk å våkne uten hår - bare oppå liksom.

Teit kanskje, men langt hår, det er meg det :-)

Skrevet

Spenner! Finnes mye fint i butikkene nå :)

Lag en eller annen rufsefrisyre. Med kort hår kan du bruke omtrent alle stylingprodukter som finnes.

Spenner og kort hår - hvordan får du det til å se lengre ut?

Sette inn en kunstig hestehale da, ser jo mildt sagt latterlig ut.

Eller?

Gjest papirtiger
Skrevet

Spenner og kort hår - hvordan får du det til å se lengre ut?

Sette inn en kunstig hestehale da, ser jo mildt sagt latterlig ut.

Eller?

Det vil selvsagt ikke se lengre ut, men tøft :)

Hår er, som alt annet, en vanesak. Du blir sikkert vant til dette også. Kanskje du til og med vil like det.

Vet om mange som hadde langt hår før, men som ser SÅ mye bedre ut med kort.

Skrevet

Det vil selvsagt ikke se lengre ut, men tøft :)

Hår er, som alt annet, en vanesak. Du blir sikkert vant til dette også. Kanskje du til og med vil like det.

Vet om mange som hadde langt hår før, men som ser SÅ mye bedre ut med kort.

Nå var det ikke jeg som skrev hovedinnlegget, men jeg vet du har litt peil på hår både her og der så du har sikkert flere tips å komme med til innskriver enn meg

:-)

Tvillingmamma
Skrevet

Du spurte _en_ venn... hvis du spør en annen får du kanskje et annet svar. Og spurte du en gutt er sjansen stor for at han synes du er finest med langt hår, mens en venninne kanskje synes du er superflott slik du er nå!

Og ta tiden til hjelp. Det vokser fort ut. Plutselig kan du sette opp hestehale, eller samle noe av håret på toppen av hodet.

Gode ønsker til deg fra meg :)

Skrevet

Næsj, du er sikkert flott!

Sveis deg opp i høyhælte, ta på leppestift og fups håret med litt voks. Go girl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...