sigga Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Hei, Ca 11,74 NOK. Thank You...(",)... 0 Siter
sigga Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Hei, Ca 11,74 NOK. Vet du om det lønner seg å veksle til pund før en drar, eller å ta ut cash når jeg kommer til england fra minibanken, eller å dra kortet ved enkelt kjøp? Eller er det så små forskjeller at det ikke spiller noen rolle? 0 Siter
Sør Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Vet du om det lønner seg å veksle til pund før en drar, eller å ta ut cash når jeg kommer til england fra minibanken, eller å dra kortet ved enkelt kjøp? Eller er det så små forskjeller at det ikke spiller noen rolle? Hei, Jeg pleier å ta ut kontanter i de "utenlandske" minibankene de har på flyplassene i Norge, bare for å ha noen. Litt avhengig av banken din, er det vanligvis billigst å betale for "større kjøp" (f.eks. over ca 500 kr) med kort, men betale for mindre ting med kontanter. Jeg tror min bank tar 10 kr for kjøp, og 30 kr for kontantuttak, men det varierer nok. God reise! Med vennlig hilsen 0 Siter
sigga Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Hei, Jeg pleier å ta ut kontanter i de "utenlandske" minibankene de har på flyplassene i Norge, bare for å ha noen. Litt avhengig av banken din, er det vanligvis billigst å betale for "større kjøp" (f.eks. over ca 500 kr) med kort, men betale for mindre ting med kontanter. Jeg tror min bank tar 10 kr for kjøp, og 30 kr for kontantuttak, men det varierer nok. God reise! Med vennlig hilsen Oki, får ta ut litt cash og ellers bruke kortet. Takk for at du tok deg tid. Turen starter i morgen for en overarbeidet 3-barnsmor som skal på shopping til London.......... får ikke sove nå vet du. ....(",).... 0 Siter
Sør Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Oki, får ta ut litt cash og ellers bruke kortet. Takk for at du tok deg tid. Turen starter i morgen for en overarbeidet 3-barnsmor som skal på shopping til London.......... får ikke sove nå vet du. ....(",).... Hei, Ta deg en tur langs Themsen, forbi South Bank Center (Rett ved Waterloo Station), og utover mot Tower Bridge. Husk: du trenger kun halvdelen av det du har pakket (slik at du får plass til det du skal kjøpe), men dobbelt så mye penger! ;-) Ha en god tur! Med vennlig hilsen 0 Siter
sigga Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Hei, Ta deg en tur langs Themsen, forbi South Bank Center (Rett ved Waterloo Station), og utover mot Tower Bridge. Husk: du trenger kun halvdelen av det du har pakket (slik at du får plass til det du skal kjøpe), men dobbelt så mye penger! ;-) Ha en god tur! Med vennlig hilsen Har vært i LOndon før, så jeg gleder meg til å trekke inn London-luft i lungene og bare være voksen.... Har ikke pakket stort annet enn skoa enda,..litt treig der jeg. Lurest å pakke i siste liten; da rekker en bare å ta med det mest nødvendige før en stresser avgårde for å rekke bussen............(",)............ Men jepp!!! jeg skal kooose meg og hente inn krefter! 0 Siter
Gjest bankansatt Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Kursene varierer litt fra bank til bank (du må ikke bruke Norges Bank sine kurser, bankene setter sine egne kurser pga fortjeneste). 1 pund koster ca 12 NOK. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.