Gå til innhold

Hvor mye er et pund i norske kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ca 11,74 NOK.

Vet du om det lønner seg å veksle til pund før en drar, eller å ta ut cash når jeg kommer til england fra minibanken, eller å dra kortet ved enkelt kjøp?

Eller er det så små forskjeller at det ikke spiller noen rolle?

Skrevet

Vet du om det lønner seg å veksle til pund før en drar, eller å ta ut cash når jeg kommer til england fra minibanken, eller å dra kortet ved enkelt kjøp?

Eller er det så små forskjeller at det ikke spiller noen rolle?

Hei,

Jeg pleier å ta ut kontanter i de "utenlandske" minibankene de har på flyplassene i Norge, bare for å ha noen.

Litt avhengig av banken din, er det vanligvis billigst å betale for "større kjøp" (f.eks. over ca 500 kr) med kort, men betale for mindre ting med kontanter.

Jeg tror min bank tar 10 kr for kjøp, og 30 kr for kontantuttak, men det varierer nok.

God reise!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Jeg pleier å ta ut kontanter i de "utenlandske" minibankene de har på flyplassene i Norge, bare for å ha noen.

Litt avhengig av banken din, er det vanligvis billigst å betale for "større kjøp" (f.eks. over ca 500 kr) med kort, men betale for mindre ting med kontanter.

Jeg tror min bank tar 10 kr for kjøp, og 30 kr for kontantuttak, men det varierer nok.

God reise!

Med vennlig hilsen

Oki, får ta ut litt cash og ellers bruke kortet. Takk for at du tok deg tid.

Turen starter i morgen for en overarbeidet 3-barnsmor som skal på shopping til London.......... får ikke sove nå vet du.

....(",)....

Skrevet

Oki, får ta ut litt cash og ellers bruke kortet. Takk for at du tok deg tid.

Turen starter i morgen for en overarbeidet 3-barnsmor som skal på shopping til London.......... får ikke sove nå vet du.

....(",)....

Hei,

Ta deg en tur langs Themsen, forbi South Bank Center (Rett ved Waterloo Station), og utover mot Tower Bridge.

Husk: du trenger kun halvdelen av det du har pakket (slik at du får plass til det du skal kjøpe), men dobbelt så mye penger! ;-)

Ha en god tur!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Ta deg en tur langs Themsen, forbi South Bank Center (Rett ved Waterloo Station), og utover mot Tower Bridge.

Husk: du trenger kun halvdelen av det du har pakket (slik at du får plass til det du skal kjøpe), men dobbelt så mye penger! ;-)

Ha en god tur!

Med vennlig hilsen

Har vært i LOndon før, så jeg gleder meg til å trekke inn London-luft i lungene og bare være voksen.... Har ikke pakket stort annet enn skoa enda,..litt treig der jeg. Lurest å pakke i siste liten; da rekker en bare å ta med det mest nødvendige før en stresser avgårde for å rekke bussen............(",)............

Men jepp!!! jeg skal kooose meg og hente inn krefter!

Gjest bankansatt
Skrevet

Kursene varierer litt fra bank til bank (du må ikke bruke Norges Bank sine kurser, bankene setter sine egne kurser pga fortjeneste).

1 pund koster ca 12 NOK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...