Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tidligere litt utflod fra penis og fikk i tillegg mye hvitt belegg under forhuden. Gikk til legen med dette og fordi jeg trodde det kunne være klamydia siden den forrige parteren min hadde hatt det. Tok en urin-test der (som jeg måtte vente en uke på svar) og fikk resept på piller til behandling med en gang, siden symptomene var så klare. Symptomene forsvant etter noen dager. Ringte tilbake etter en ukes tid. Fikk da til svar at jeg ikke hadde noen kjønnssykdom (hverken klamydia eller annet som testen også dekket). Hva kan dette komme av?

Hadde også noen gelé-aktige, transparente klumper i sæden (ikke vondt) før dette, men dette forsvant også etter denne kuren. Noen som vet hva dette kan ha vært?

Thanks!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169676-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...