Gå til innhold

Oppussingsprogrammene...

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Flere som synes de oppussingsprogrammene fra England og Australia bruker utrivelige farger på vegger og møbler i forhold til Debbie Harris-programmet, Homsepatruljen og andre amerikanske programmer? Ofte synes jeg husene ser mer hyggelige ut før de ble pusset opp. Takler bare ikke sånne kalde farger i hytt og gevær. Grå engelsk hverdag. Kalde farger. Regn. Off!

Gjest de som skal selge og de som skal bo der
Skrevet

Jeg har ihvertfall sett stor forskjell på programmene som pusser opp hus for salg, og programmene som pusser opp hus til de menneskene som bor der.

Jeg tror det er lurt å gjøre husene som skal selges ganske "upersonlige", det er lettere å forestille seg hvordan man kan gjøre det mer personlig og hyggelig med sine egne møbler, bilder på veggene og å male en vegg i en varm farge, enn det er å klare å se bort fra noens nips og dill og stormøsntrete tapeter.og ting som absolutt ikke er ens smak.

Mens når man kjenner de som skal bo der, og vet hva de liker, og faktisk har deres møbler og ting å ta utganspunkt i, kan man gjøre det mye morsommere og personlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...