Gå til innhold

er jeg egentlig normal?

Gjest alenen med min hemlighet

Anbefalte innlegg

Gjest alenen med min hemlighet

sitter her på nett og leser...

har blitt utsatt for voldtekt..men ikke bare en gang i mitt liv.første gang da jeg var 17,han 27.andre gang av tre gutter som var ca 23..siste gang av min samboer.kastet han ut til slutt,men det som skjedde den siste helgen ga et resultat..mitt barn som nå er 5 år..

men jeg har aldri fått de reaksjonene som alle snakker om..kan gråte når jeg tenker tilbake...men selve de store reaksjonene uteblir..får angs i kroppen hver jeg treffer min x samboer..svetter og føler som at jeg svimer av..

har jeg bare sperret alt inne og gravd det ned siden jeg ikke føler slik som jeg leser at jeg burde?

har etter jeg ble 17 hatt masse sex med ukjente og kjente..aldri holdt meg til en...det er vel kanskje det jeg føler likt med andre,og masse andre ting som er i livet mitt..men hvor er den store gråten som uteblir..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169678-er-jeg-egentlig-normal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Lille venn.

Du skriver:"har etter jeg ble 17 hatt masse sex med ukjente og kjente..aldri holdt meg til en...det er vel kanskje det jeg føler likt med andre,og masse andre ting som er i livet mitt..men hvor er den store gråten som uteblir..? "

SÅ normal du er. HELT normal, faktisk. Det er ikke alle som klarer å gråte, men som utagerer på andre måter. Du gjør det med å ha sex med både kjente og ukjente. En helt normal reaksjon. Gråten, ja, den kommer nok. Ikke tving den frem, for det er ikke så forløsende som når den kommer av seg selv.

Og om den ikke kommer i dag, eller om 1 år, eller om 10 år, så vil den komme. Men kanskje for andre ting?

Men, du er helt normal, kjære deg..:-)

Stå på.

Klem,

Gjest alene med min hemlighet

Lille venn.

Du skriver:"har etter jeg ble 17 hatt masse sex med ukjente og kjente..aldri holdt meg til en...det er vel kanskje det jeg føler likt med andre,og masse andre ting som er i livet mitt..men hvor er den store gråten som uteblir..? "

SÅ normal du er. HELT normal, faktisk. Det er ikke alle som klarer å gråte, men som utagerer på andre måter. Du gjør det med å ha sex med både kjente og ukjente. En helt normal reaksjon. Gråten, ja, den kommer nok. Ikke tving den frem, for det er ikke så forløsende som når den kommer av seg selv.

Og om den ikke kommer i dag, eller om 1 år, eller om 10 år, så vil den komme. Men kanskje for andre ting?

Men, du er helt normal, kjære deg..:-)

Stå på.

Klem,

takk skal du ha...var deilig å bare få en mel tilbake...

jeg har tenkt til å skaffe hjelp i forbindelsen med det sex greiene...for jeg drømmer om å finne meg en mann som jeg kan elske og som jeg blir hos..slik det er nå år ikke det...

men takk for du skrev..:)

Gjest gamlebarbie

takk skal du ha...var deilig å bare få en mel tilbake...

jeg har tenkt til å skaffe hjelp i forbindelsen med det sex greiene...for jeg drømmer om å finne meg en mann som jeg kan elske og som jeg blir hos..slik det er nå år ikke det...

men takk for du skrev..:)

Hei igjen, du..:-)

En dag vil du finne en som er der for deg. En som er glad i deg for den du er. Ikke let for mye, for da finner du de som ikke er rette. Du vet, "the knight in shining armour"..:-) Han kommer nok ridende til hest, og tar deg med storm.

Jeg fant min, og er lykkelig gift med ham. Du vil finne din en dag du også.:-)

I mellomtiden, har du tenkt på å gå til psykolog og få snakket litt om det du har gått gjennom? Kanskje for å prøve å få bort noe av det du sliter med, jeg tenker på dette at du ikke verdsetter deg selv nok. Du trenger å se hvem du er, og hva du er. For om du tenker deg om, er du veldig god, sterk, og snill. Kanskje litt FOR snill? Kanskje du godtar litt for mye?

Syns du jeg sier mye teit nå? Jeg er litt sånn rett frem til tider..;-) Bare gi beskjed om du føler at jeg kommer med litt dumme ord..:-)

Det jeg egentlig ville si er: Ta vare på deg selv. Du er mer verdigfull enn du vil innrømme. Du fortjener så enormt mye mer enn en type nå og en annen da. Slutt med det, gå inn i deg selv og se hvem du er. Ta vare på DEG. Ikke på disse andre. Det er jo DU som skal leve med deg.:-)

Og til slutt, ikke gi opp. Stå på, vis hvem du er.:-)

Klem,

Gjest dele min hemlighet?

Hei igjen, du..:-)

En dag vil du finne en som er der for deg. En som er glad i deg for den du er. Ikke let for mye, for da finner du de som ikke er rette. Du vet, "the knight in shining armour"..:-) Han kommer nok ridende til hest, og tar deg med storm.

Jeg fant min, og er lykkelig gift med ham. Du vil finne din en dag du også.:-)

I mellomtiden, har du tenkt på å gå til psykolog og få snakket litt om det du har gått gjennom? Kanskje for å prøve å få bort noe av det du sliter med, jeg tenker på dette at du ikke verdsetter deg selv nok. Du trenger å se hvem du er, og hva du er. For om du tenker deg om, er du veldig god, sterk, og snill. Kanskje litt FOR snill? Kanskje du godtar litt for mye?

Syns du jeg sier mye teit nå? Jeg er litt sånn rett frem til tider..;-) Bare gi beskjed om du føler at jeg kommer med litt dumme ord..:-)

Det jeg egentlig ville si er: Ta vare på deg selv. Du er mer verdigfull enn du vil innrømme. Du fortjener så enormt mye mer enn en type nå og en annen da. Slutt med det, gå inn i deg selv og se hvem du er. Ta vare på DEG. Ikke på disse andre. Det er jo DU som skal leve med deg.:-)

Og til slutt, ikke gi opp. Stå på, vis hvem du er.:-)

Klem,

sitter og leser det du skriver tilbake...det rørte meg så dypt det...sitter her og tårenen renner ...for det er sant det du skriver...jeg finner meg i mye...sier aldri nei til noen,vil gjøre alle til behag uansett hva det gjelder..

skal til lege nå om kort tid...jeg får høre om det i samme slengen tror jeg...time hos psykolog...

takk for de gode ord jeg fikk...jeg trengte det nå merket jeg...kanskje for at ingen vet om det jeg har skrevet her..:)

tusen takk..

Gjest gamlebarbie

sitter og leser det du skriver tilbake...det rørte meg så dypt det...sitter her og tårenen renner ...for det er sant det du skriver...jeg finner meg i mye...sier aldri nei til noen,vil gjøre alle til behag uansett hva det gjelder..

skal til lege nå om kort tid...jeg får høre om det i samme slengen tror jeg...time hos psykolog...

takk for de gode ord jeg fikk...jeg trengte det nå merket jeg...kanskje for at ingen vet om det jeg har skrevet her..:)

tusen takk..

Hei igjen..:-)

Om du vil dele din hemmelighet med oss her, er opp til deg, vet du. Føler du at du vil gjøre det, så skal du gjøre det, om ikke, så skal du la det være.:-) Ingen som tvinger deg til noe her, vet du.:-)

Vi som er her er jenter og gutter som har oppplevd incest, voldtekt og andre overgrep. Vi vet hva det gjelder, og vi vet hvor vanskelig det er å fortelle det. Spesielt det å være usikker på om vi blir trodd, noe som vel er det vanskeligste som er. Det å ikke bli trodd er grusomt. Jeg vet det, fordi jeg har opplevd det selv. Og da er det lettere å holde alt inni seg.

Om du har lyst til å skrive til meg, utenom DOL, så kan du det. Jeg kan legge ut min emailaddy til deg, om du vil.:-)

Det er ikke farlig å være her, jeg har vært her i mange år, og fått enormt mye støtte. Er også bli godt kjent med flere av de som er her.:-) Herlige folk alle sammen.:-)

Jeg kommer innom her titt og ofte, jeg skriver ikke så mye nå som jeg gjorde, men jeg er her likevel.:-)

Husk nå hva jeg sa. Ta VARE på deg selv.

Stor klem,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...