favn Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 En ting kan man kanskje enes om når det gjelder Sharon: Han slutter aldri å overraske: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/midtosten/article942328.ece 0 Siter
Goliath Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det er ingen enkel oppgave Sharon har påtatt seg.... 0 Siter
flisa Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Han hører på meg, serru! -Jeg sa til han det: "en får bruke vettet den som har det, trekker du deg tilbake til 67-grensene vil verdensopinionen muligens høre på hva det er du vil si" :-) 0 Siter
favn Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Han hører på meg, serru! -Jeg sa til han det: "en får bruke vettet den som har det, trekker du deg tilbake til 67-grensene vil verdensopinionen muligens høre på hva det er du vil si" :-) Hello sjugger! Ja, det var bra du slo i bordet. 0 Siter
flisa Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hello sjugger! Ja, det var bra du slo i bordet. Ja, nok er nok! 0 Siter
Sør Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Han hører på meg, serru! -Jeg sa til han det: "en får bruke vettet den som har det, trekker du deg tilbake til 67-grensene vil verdensopinionen muligens høre på hva det er du vil si" :-) Hei, Det interessante er at "å trekke seg tilbake til 1967 grensene" er nettopp det jeg (og alle andre) har forfektet i flere år. Vi får bare håpe han hører på oss! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.