Gå til innhold

p-piller, kan jeg bruke dem?

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en 20 år gammel jente som nå har vært hos legen og fått resept på p-piller, merket loette (ikke brukt annet merke tidligere). Nevnte for legen at mormoren min døde av brystkreft ca 55 år gammel, men glemte å si at farfaren min døde brått da han var 63. Hjertet stoppet bare, ingen vet eksakt årsak. Nevner at begge disse døde for mange tiår siden nå..Er det forsvarlig av meg å ta disse p-pillene, i og med at to av besteforeldrene mine døde slik? Ellers er familien min sunn og rask, og faren min på 55 har ikke problemer med hjertet/høyt kolesterol eller noe! Hilsen mari, 20

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169721-p-piller-kan-jeg-bruke-dem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...