Gå til innhold

Fly med Ryanair

Anbefalte innlegg

Gjest redd m flyskrekk
Skrevet

Hei

leste nettopp en forferdelig artikkel om Ryanair. Er det noen som har erfaringer med selskapet. Skal ut å fly med de neste fredag, men vet ikke om jeg tør :(

Gjest glad i å reise
Skrevet

i fjor fløy jeg med Ryanair. Var ingen problem det. Man må bare passe på å være på flyplassen i god tid. For Ryanair overbooker flyene sine også drar flyene så snart de er fulle selv om ikke alle som egentlig har billett har sjekket inn. Så hvis du da kommer og flyet ditt har dratt så får du ikke reise og du får ikke pengene tilbake.

Skrevet

i fjor fløy jeg med Ryanair. Var ingen problem det. Man må bare passe på å være på flyplassen i god tid. For Ryanair overbooker flyene sine også drar flyene så snart de er fulle selv om ikke alle som egentlig har billett har sjekket inn. Så hvis du da kommer og flyet ditt har dratt så får du ikke reise og du får ikke pengene tilbake.

Jeg kjenner en del folk i bransjen, og Ryanair har veldig dårlig rykte pga kundebehandling, sikkerhet, og behandling av egne ansatte.

Kjenner også til firmaet gjennom media, og synes de handler veldig uetisk.

Fortsatt er nok bilturen til flyplassen farligere enn selve flyturen, slapp av, men jeg velger selv å IKKE bruke dette firmaet..., mest på moralsk basis.

fruen fra havet
Skrevet

Har flydd med dem mange ganger og ært kjempefornøyd alle gangene. Minst like bra som andre!!!! Nå har jo også SAS svin på skogen mht service, så jeg tror det ene eller andre er hipp som happ!

Skrevet

Har flydd med dem mange ganger og ært kjempefornøyd alle gangene. Minst like bra som andre!!!! Nå har jo også SAS svin på skogen mht service, så jeg tror det ene eller andre er hipp som happ!

Tror ikke du kan sammenligne sikkerheten til SAS og Ryanair, vi snakker forskjellige verdner her.

Blant annet beregner Ryanair mindre drivstoff enn andre selskap på rutene, så ved trangt luftrom blir de ofte prioritert en tidligere landing pga nettopp dette..., muligens ikke farlig, men VELDIG uetisk spør du meg.

...hjelper ikke om flyvertinnene smiler til meg da:-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg har flydd med Ryanair og merket ikke forskjell på den og andre flyturer.

MEN, har lest at hvis du mister et fly ved mellomlanding eller ruter blir innstilt, så må du klare deg selv. Ingen mat, hjelp til overnatting og slike ting. DA kan det fort allikevel bli dyrt på fly med dette selskapet. Men for oss var flyet heldigvis i rute. Vi skulle heller ikke mellomlande.

Gjest tilskuer
Skrevet

De gangene jeg har flydd med Ryanair var det ingen forskjell i forhold til andre selskaper bortsett fra flyvertinnene. De var dårlige i engelsk.

Skrevet

RyanAir er neppe noe verre å fly med enn andre, annet enn at de er dårligere på service.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...