Gå til innhold

Hvis dere fikk se likene fra Thailand lagt ut på en internettside...

Anbefalte innlegg

Gjest tror det ikke før jeg får se det
Skrevet

hadde dere kunnet dy dere for å ta en titt innom da? Jeg må innrømme at det jeg leste om lik som var lagt ut på internett pirret nysgjerrigheten min, så jeg bare MÅTTE finne ut hvilken internetsiden det var snakk om.

Fant den ikke da

Hvordan er det med dere? Hvis dere ble advart mot å se noe, ville dere likevel se det?

Skrevet

Nei, det tror jeg hadde blitt for sterkt:( Kjenner folk som har omkommet der, ville ikke tatt risken på å fått sett dem!

Skrevet

Ja, det hadde jeg sikkert. Og så hadde jeg gått rundt og vært kvalm noen uker.

Skrevet

Enkelte ting må man skåne seg for å se og dette er absolutt en av dem, så nei, jeg ville ikke ha sett bildene.

Når det gjelder å finne disse bildene, så tror jeg ikke jeg skulle ha så store problemer med dét.

Skrevet

Nei takk, og hva i huleste er er vitsen med å legge ut slikt.

Enda en måte for gale idioter å tjene penger på eller?

Gjest tuttitt
Skrevet

Jeg fant en side som vi kikket på, det var ca 20 uidentifiserte som var lagt ut... De var tatt like etter hendelsen, så det var ikke deformerte mennesker vi så.

Enkelte av dem så ut som om de var vasket i ansiktet og noen holdt hodet så ansiktet var tydeligere å se. Andre hadde kvister, blod og sand i ansiktet og lå slik de lå på bakken..

Disse bildene var ikke ekle å se, vi følte de var respektfullt behandlet og vi var triste på deres vegne.

(Jeg syns forøvrig dette gikk igjen i tvbildene fra Asia, kroppene ble behandlet med respekt)

Tviler sterkt på at jeg kommer til å søke opp sider nå, vil ikke se nyere bilder. Da blir det mer sensasjon-preget og for å finne det ene mer grusomme etter det andre. Jeg har ikke noe behov for det..

Skrevet

Jeg fant en side som vi kikket på, det var ca 20 uidentifiserte som var lagt ut... De var tatt like etter hendelsen, så det var ikke deformerte mennesker vi så.

Enkelte av dem så ut som om de var vasket i ansiktet og noen holdt hodet så ansiktet var tydeligere å se. Andre hadde kvister, blod og sand i ansiktet og lå slik de lå på bakken..

Disse bildene var ikke ekle å se, vi følte de var respektfullt behandlet og vi var triste på deres vegne.

(Jeg syns forøvrig dette gikk igjen i tvbildene fra Asia, kroppene ble behandlet med respekt)

Tviler sterkt på at jeg kommer til å søke opp sider nå, vil ikke se nyere bilder. Da blir det mer sensasjon-preget og for å finne det ene mer grusomme etter det andre. Jeg har ikke noe behov for det..

Så det var for å identifisere - ja for de som savnet noen av sine?

Men for en måte da.

Skrevet

Jeg har sett dem. Skikkelig ekkelt, så jeg forstår hvorfor ikke adressa blir gjort tilgjengelig i Norge.

Skrevet

Jeg avstår fra å meske meg i detaljer når jeg ikke har noen jeg skal identifisere.

Skrevet

Nei, det har eg ingen som helst grunn til å gjere. Kikke på døde bere fordi ein er nyfiken? Nehehei! Da bør du heller vere med på obduksjon for å lære litt i staden. Det er da i det minste meiningsfullt.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Nei det interesserer meg ikke. Har sett lik før og det er ikke direkte spennende å se hvordan kropper blir av å ligge i stekende sol. Grotesk å vise så mye bilder av dette syns jeg.

Kan forstå at det pirrer nysgjerrigheten din, men jeg tipper på at om du hadde funnet siden og sett på alle bildene så hadde du hatt en ekkel følelse etterpå.

Skrevet

Jeg er mor til barn som sannsynligvis har adhd.

Jeg vil at han skal behandles på lik linje som andre barn og skal ha samme "straff/skjennepreken" som de friske barna får.

Han skal ikke taes på med silkehansker,det skal være visst.

Skrevet

Jeg vil at han skal behandles på lik linje som andre barn og skal ha samme "straff/skjennepreken" som de friske barna får.

Farsken! Det ble visst langt utenfor tema ja.

Jeg blingsa visst litt ):

Gjest tror det ikke før jeg får se det
Skrevet

Ok men er du sikker på at du har svart på riktig innlegg nå?

Skrevet

Jaha...?

Svart i feil tråd, kanskje...? ;-)

Skrevet

Jaha...?

Svart i feil tråd, kanskje...? ;-)

Ja det skal være sikkert å visst at det ble feil tråd.

Sikkert feil forum også.

Skrevet

Ok men er du sikker på at du har svart på riktig innlegg nå?

Jo tror nå det nå ja.

Nesten så en skulle tro at jeg har fått smake godt drikke i kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...