Gå til innhold

Hvis dere fikk se likene fra Thailand lagt ut på en internettside...

Anbefalte innlegg

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Okei..for de av dere som vil se bilder av likene http://www.ogrish.com/archives/accident/tsunami/index.html

Det er meget sterke bilder dette...må være en ufattelig oppgave å jobbe med disse likene. Tenk dere lukten etc. itillegg da...Respekt for de som hjelper til der:o

Åh, jeg kunne ikke dy meg jeg da.

Jeg håper ikke noen av dem som har mistet noen av sine går inn på disse sidene.

Hadde det vært meg, så hadde jeg brutt sammen.

Skrevet

Okei..for de av dere som vil se bilder av likene http://www.ogrish.com/archives/accident/tsunami/index.html

Det er meget sterke bilder dette...må være en ufattelig oppgave å jobbe med disse likene. Tenk dere lukten etc. itillegg da...Respekt for de som hjelper til der:o

Det er sterke bilete, men så lenge ein ikkje ser bilete av nokre kjære syns eg det er meir fascinerande enn jævlig. Forråtnelsesprosessen kroppen går gjennom når ein er daud er jo heilt naturleg.

Det er i alle fall heilt sikkert sterkare å sjå lika i levande live med alle sanseinntrykk i tillegg, og eg ville ikkje likt å sjå nokon eg er glad i i den tilstanden...

Eg er også sterk motstandar av å presentere bilete av lika som ein "attraksjon", slik ei side som ogrish.com gjer.

Skrevet

Det er sterke bilete, men så lenge ein ikkje ser bilete av nokre kjære syns eg det er meir fascinerande enn jævlig. Forråtnelsesprosessen kroppen går gjennom når ein er daud er jo heilt naturleg.

Det er i alle fall heilt sikkert sterkare å sjå lika i levande live med alle sanseinntrykk i tillegg, og eg ville ikkje likt å sjå nokon eg er glad i i den tilstanden...

Eg er også sterk motstandar av å presentere bilete av lika som ein "attraksjon", slik ei side som ogrish.com gjer.

"Det er i alle fall heilt sikkert sterkare å sjå lika i levande live med alle sanseinntrykk i tillegg"

Jah... zombier _er_ skumle! :-p

Skrevet

"Det er i alle fall heilt sikkert sterkare å sjå lika i levande live med alle sanseinntrykk i tillegg"

Jah... zombier _er_ skumle! :-p

:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...