SYNTEA Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hei. har noen spørsmål som jeg hadde vært gled om noen ville svart på,kanskje noen i samme situasjon. jeg har nå vært på min andre konseltasjon,å skal opereres om en uke. jeg skal ikke legge de inn under muskelen for om det tør jeg ikke,noen som mener noe om det?hva som er best å slikt? jeg ville helst ha snittet i bryst vorten,for å unngå synlig arr,men legen frarådet det å kommer nå til å legge det under brystet,noen som ha noe å si om det?posetint eller negativt? legen sa at en av ti ca. fikk hard kapsel, om det oppstod så var muligheten å prøve å ta ut å inn siliconen, noen dette har skjedd med?tenker så på dette, hva om kroppen min reagerer å jeg ikke kan ha det, hvordan blir man seende ut da. noen som kan fortelle litt om hvor lenge å hvordan det gjør vondt? har et barn på snart et år så håper på å bli relativt kjappt frisk,blir heldighvis hotell første natten..... håper noen har råd,tips og noe beroligende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169745-silikon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puppererfint Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvis du er veldig tynn/har lite hud/pupp, er det best å legge det under muskelen. Jeg burde nok ha gjort det. Man kan se "bølger" på huden når jeg bøyer meg framover. Men ikke hvis jeg har en BH som løfter litt. Hard kapsel er det ikke så mange som får, men risikoen er størr hvis du får barn etter operasjonen. Så skal du ha fler ville jeg ventet... Det er veldig individuelt hvor vondt det er etterpå og hvor lenge det varer, men du bør nok regne med å ha det litt ille en ukes tid. Og du er nødt til å ha hjelp med 1-åringen din! Du skal ikke løfte på noen uker, nemlig. Mange/tunge løft kan også resultere i hard kapsel! Ønsker deg lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169745-silikon/#findComment-1114761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SYNTEA Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hvis du er veldig tynn/har lite hud/pupp, er det best å legge det under muskelen. Jeg burde nok ha gjort det. Man kan se "bølger" på huden når jeg bøyer meg framover. Men ikke hvis jeg har en BH som løfter litt. Hard kapsel er det ikke så mange som får, men risikoen er størr hvis du får barn etter operasjonen. Så skal du ha fler ville jeg ventet... Det er veldig individuelt hvor vondt det er etterpå og hvor lenge det varer, men du bør nok regne med å ha det litt ille en ukes tid. Og du er nødt til å ha hjelp med 1-åringen din! Du skal ikke løfte på noen uker, nemlig. Mange/tunge løft kan også resultere i hard kapsel! Ønsker deg lykke til:-) hei.takk for svar!kan jeg spørre hvor dula arret?og om du er fornøyd me det! skal ikke ha barn på lenge igjen jeg så vil ta det nå. jeg ble helt skremt her om dagen, gikk inn på en side som heter implantinfo.org det var masse bilder av silicon og syntes ikke det var et fint eksempel der,var helt grusome. kan vel ikke bli slik? håper de er litt flinkere her i norge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169745-silikon/#findComment-1114915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puppererfint Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hei.takk for svar!kan jeg spørre hvor dula arret?og om du er fornøyd me det! skal ikke ha barn på lenge igjen jeg så vil ta det nå. jeg ble helt skremt her om dagen, gikk inn på en side som heter implantinfo.org det var masse bilder av silicon og syntes ikke det var et fint eksempel der,var helt grusome. kan vel ikke bli slik? håper de er litt flinkere her i norge Jeg har lagt de inn på undersiden av brystet. Å skjære i brystvorten synes jeg ser så fryktelig ekkelt ut! Jeg er veldig fornøyd. Har hatt dem i litt over ett år, og arrene er nesten ikke synlige lenger. Hvor flinke de er de forskjellige stedene vet jeg lite om, men sørg for å bruke en klinikk du vet er seriøs. Er de KUN positive og ikke informerer noe om risikoene bør det ringe en bjelle... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169745-silikon/#findComment-1115297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.