Gå til innhold

Å gå på blind.date med en venn av venner...

Anbefalte innlegg

Gjest helle dussen
Skrevet

Et vennepar av meg prøver nå å få meg til å gå påen date med en venn av dem...Det blir ikke fullstendig blind.date, da, siden jeg vet hvem mannen er...og han er skikkelig flott...

men så er spørsmålet: tør jeg? For hvis det går bra, så vil dette venneparet mitt følge med på utviklingen så veldig..og går det ikke bra, ja, da er det litt kjedelig å møte denne fyren i diverse sammenhenger som mitt vennepar steller i stand...

Tør jeg?

har du vært på slik date der venner har prøvd sette sammen....Hvordan gikk det? venner har vel stort sett en liten teft på om folk passer sammen....?

Skrevet

Jeg ville nok foretrukket å bli invitert i middag av de grunner du nevner. Da kan dere finne tråden litt mer i ro og mak, og mindre står på spill.

Skrevet

Har en venninne som et par ganger har prøvd å få meg med på en blind date med en kollega av hennes venn, men så langt har jeg takket nei. Hadde kommet til å føle meg usigelig dum.

Skrevet

Jeg ville nok foretrukket å bli invitert i middag av de grunner du nevner. Da kan dere finne tråden litt mer i ro og mak, og mindre står på spill.

enig med Maggi - prøv å få det litt mindre forpliktende i starten.

Var forøvrig i et bryllup i sommer, der brudeparet møtte hverandre på denne måten, etter lang tids masing fra venner som kjente begge godt og mente de passet sammen. De var begge skeptiske i starten, men nå ca. 2 år etter er de så forelsket som aldri før.

Skrevet

Hvis jeg var single og fyren så ålreit ut, hadde jeg såklart takket ja. Høres kjempemorsomt ut!

Du kan si til dine venner at det høres hyggelig ut med en kopp kaffe med denne mannen, han er sikkert ok, og det er jo alltid morsomt å treffe nye mennesker. Dessuten sier du at du er helt laidback på dette, men at dersom, såfremt, i så fall, noe videre skulle skje, vil du sette pris på at de ikke spør og graver, men heller evt venter på 'beskjed'.

Skrevet

Jeg hadde sånne "venner"- men nekta å gå på en fest de arrangerte. De måtte jo ha en bordkavaler til meg da jeg var alene- sikker fordi det skulle gå opp med annenhver dame og mann ved bordet - kan de ikke be en som er single uten å mixe med en dem har funnet som de tror passer (skikkelig svær, trygg bamse - jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg trengte noen svær, trygg bamse) - så kan de la vært å be meg..De er ikke vennene mine lenger. UGH

:-)

Men om du synes han høres ut som et varp -og de vennene ikke skal være med - hvorfor ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...