Gå til innhold

Hvor mye av et legeme er nok til en begravelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Nok et sært innlegg
Skrevet

Hvis man bare finner deler igjen av et menneske etter en ulykke, feks et bein. Er det nok til en begravelse da? Eller må feks hodet være med?

Noen som vet?

Skrevet

Uten at jeg vet noen ting om det så kan jeg ikke forestille meg at det finnes noen regler for hvilken deler 'må' være med.

Gjest Nok et sært innlegg
Skrevet

Uten at jeg vet noen ting om det så kan jeg ikke forestille meg at det finnes noen regler for hvilken deler 'må' være med.

Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå?

Skrevet

Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå?

Man kan i alle fall få en grav å gå til uten noen som helst kroppsdeler, så jeg regner med man ikke trenger mer enn en liten del av et menneske for å arrangere en ordentlig begravelse...

Skrevet

Minnestunder blir holdt, og monumenter satt opp på kirkegården for druknet sjøfolk f.eks. Det er vel ikke noe i veien for å begrave en finger, men rent praktisk ser jeg ikke for meg den situasjonen at et menneske forsvinner helt og etterlater seg kun en finger.

Ved brann er det sikkert vanskelig å finne rester, men det som finnes blir begravd etter som jeg best vet. Må presisere at jeg har ingen erfaring med denne problematikken.

Snorkfrøken
Skrevet

Ser for meg den bittelille kista nå da...

Makabert innlegg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...