Gjest Nok et sært innlegg Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hvis man bare finner deler igjen av et menneske etter en ulykke, feks et bein. Er det nok til en begravelse da? Eller må feks hodet være med? Noen som vet? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Uten at jeg vet noen ting om det så kan jeg ikke forestille meg at det finnes noen regler for hvilken deler 'må' være med. 0 Siter
Gjest Nok et sært innlegg Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Uten at jeg vet noen ting om det så kan jeg ikke forestille meg at det finnes noen regler for hvilken deler 'må' være med. Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå? 0 Siter
Line Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå? Man kan i alle fall få en grav å gå til uten noen som helst kroppsdeler, så jeg regner med man ikke trenger mer enn en liten del av et menneske for å arrangere en ordentlig begravelse... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå? Minnestunder blir holdt, og monumenter satt opp på kirkegården for druknet sjøfolk f.eks. Det er vel ikke noe i veien for å begrave en finger, men rent praktisk ser jeg ikke for meg den situasjonen at et menneske forsvinner helt og etterlater seg kun en finger. Ved brann er det sikkert vanskelig å finne rester, men det som finnes blir begravd etter som jeg best vet. Må presisere at jeg har ingen erfaring med denne problematikken. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Så hvis man bare finner en finger igjen av et offer så er det nok til en begravelse? Er det slik å forstå? Ser for meg den bittelille kista nå da... Makabert innlegg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.