Gå til innhold

mor som druknet barna sine

Gjest hvordan kan hun slippe straff?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Det stod jo i artikkelen. Hun var sinnsyk i gjærningsøyeblikket. Det er tragisk når noe slikt skjer.

Jeg personlig tror mange faker og får seg erklært sinnsyk når de ikke er det, men det er nok en del som desverre er det, som feks kvinner som lider av fødselsdepresjon og ikke blir tatt alvorlig, så de tar sitt/barnets liv, utrolig trist.

Skrevet

En mor som tar livet av barna sine på denne måten er definitivt ikke frisk. Hun blir nok dømt til psykiatrisk behandling.

Skrevet

Det stod jo i artikkelen. Hun var sinnsyk i gjærningsøyeblikket. Det er tragisk når noe slikt skjer.

Jeg personlig tror mange faker og får seg erklært sinnsyk når de ikke er det, men det er nok en del som desverre er det, som feks kvinner som lider av fødselsdepresjon og ikke blir tatt alvorlig, så de tar sitt/barnets liv, utrolig trist.

Jeg tror man skal være en svært dyktig skuespille for å kunne feike sinssyk.

Skrevet

Hvis hun skulle redde dem fra djevelen, burde det vel vært mest naturlig at hun avsluttet det hele med å kverke seg selv.

Fytti grisen så mange syke mennesker.

Har hun faket, så er hun vel dømt til evig lidelse - psykriati eller ikke.

Er hun gal (noe hun må være), så har hun ikke følelser.

Er det ikke dødstraff i texas?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvis hun skulle redde dem fra djevelen, burde det vel vært mest naturlig at hun avsluttet det hele med å kverke seg selv.

Heller:

Har hun faket, så har hun ikke følelser.

Er hun gal, er hun dømt til evig lidelse...

Mener det er dødsstraff i texas ja.

Gjest limberto
Skrevet

Du kan ikke ha truffet mange "gale", om du mener hun ikke har følelser.

Skrevet

Du kan ikke ha truffet mange "gale", om du mener hun ikke har følelser.

Nå vet ikke jeg hva du mener med gal, men hvis du tenker på psykiske lidelser generellt, så er det klart de har det vondt. Skrekkelig vondt også, men forskjellen er den at de som regel lider i stillhet, og lar det meste gå ut over seg selv.

Bortsett fra enkelte tilfeller, hvor de er så selvopptatt av sin egen lidelse at det nærmest sluker andre i nærheten av dem.

Når det gjelder denne kvinnen, kan jeg ikke fatte hun har så veldig mye følelser at det gjør noe. Når hensikten var å redde barna fra djevelen - må hun jo ha vært temmelig forskrudd og overbevist i sin handling.

Hvordan kan hun da ha følelser? Mulig det går opp et lys for henne etter hvert, og det er jo å håpe.

Skrevet

Heller:

Har hun faket, så har hun ikke følelser.

Er hun gal, er hun dømt til evig lidelse...

Mener det er dødsstraff i texas ja.

"Mener det er dødsstraff i texas ja."

Takk for svar - mener det jeg også, men siden jeg ikke var helt sikker, spurte jeg.

Skrevet

Hun slipper ikke straff; det står det heller ikke i artikkelen.

Derimot må man ha en ny rettssak, da et av de sentrale vitnene til påtalemyndighetene ikke var sannferdig.

En sak som det ikke står noe om i artikkelen, er at denne kvinnen i lengre tid før drapene skal ha vært svært alvorlig psykisk syk; ut fra det lille jeg har lest om saken kan det stilles spørsmål om kvinnen har vært tilregnelig både før, under og etter drapene.

Psykose er vel et sentralt stikkord i den sammenheng.

Gjest tjohooo
Skrevet

"Mener det er dødsstraff i texas ja."

Takk for svar - mener det jeg også, men siden jeg ikke var helt sikker, spurte jeg.

Mine kilder hevder det fortsatt er dødsstraff i Texas :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...