Gå til innhold

Hotel Cæasr i går

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Tok May abort? Hvordan reagertre hun på at Jens August plutselig stakk?

Skrevet

Nei, hun tok ikke abort siden Jens-August stakk. Kona hans fikk en jente. May velger å beholde barnet.

Gjest tottlå
Skrevet

Uff.........jeg kan ikke forstå dere som liker hotel cæsar, altså!!!! Det er jo så teit.......hæ??

*klør meg oppgitt i hodet*

Skrevet

Jens- August ble far til ei jente- veldig mørhåret !! Skal tro om det betyr noe( Oscar?)

Men i dag fikk jeg ikke sett programmet. Noe spesielt nytt ?

Angela1365380318
Skrevet

Uff.........jeg kan ikke forstå dere som liker hotel cæsar, altså!!!! Det er jo så teit.......hæ??

joda det er teit, og mange av tingene de stemmer jo overhodet ikke med hvordan ting fungerer i virkligheten. Men det hender jeg må se på noe teit også..

Gjest teatrika
Skrevet

Hvis du har så mye imot Cæsar, hvorfor i all verden går du inn på en tråd som har det overskrift?? Du trenger ikke å se på det du, men la andre gjøre det i fred!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...