Angela1365380318 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Tok May abort? Hvordan reagertre hun på at Jens August plutselig stakk? 0 Siter
Gjest doll Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Nei, hun tok ikke abort siden Jens-August stakk. Kona hans fikk en jente. May velger å beholde barnet. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Uff.........jeg kan ikke forstå dere som liker hotel cæsar, altså!!!! Det er jo så teit.......hæ?? *klør meg oppgitt i hodet* 0 Siter
elfi Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jens- August ble far til ei jente- veldig mørhåret !! Skal tro om det betyr noe( Oscar?) Men i dag fikk jeg ikke sett programmet. Noe spesielt nytt ? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Uff.........jeg kan ikke forstå dere som liker hotel cæsar, altså!!!! Det er jo så teit.......hæ?? *klør meg oppgitt i hodet* joda det er teit, og mange av tingene de stemmer jo overhodet ikke med hvordan ting fungerer i virkligheten. Men det hender jeg må se på noe teit også.. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Uff.........jeg kan ikke forstå dere som liker hotel cæsar, altså!!!! Det er jo så teit.......hæ?? *klør meg oppgitt i hodet* Hvis du har så mye imot Cæsar, hvorfor i all verden går du inn på en tråd som har det overskrift?? Du trenger ikke å se på det du, men la andre gjøre det i fred! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.