Gå til innhold

Ok så var det vel jeg som er psykopat da..


Gjest diana2

Anbefalte innlegg

Gjest diana2

Da det pågikk på det verste, og typen min hadde ødelagt 7 jobber for meg, med løgner om meg, spredt løgner og tatt nakenbilder av meg når jeg låg og sov . og sprette disse rundt over allt hvor jeg var kjent, sendt dem til venner av meg og til min x , ødela bilen min gang på gang, skremte vettet av min gammle husvert, sendte 12 sider neglisjerende , vulgære brev til mine barn. besøkte min syke sønn på sykhus og bare pratet ondt om meg...og truet meg på livet flere ganger og mye mye mer...

Jeg forsøkte å få hjelp av politiet... har ikke noe negativt å si om dem. men han hadde vært der før meg... så jeg kunne bare gi opp med å forsøke å få hjelp der.. for hva skulle de tro??

Jeg tok spranget og flyttet bort fra jobb , sønn som trenger meg nå når han er syk, venner ....

Så var det vel meg det var noe galt med da....

Men hvorfor stanser ikke dette opp nå da??

opp til 60 tlf hver dag - jeg svarer ikke....

så kommer meldingene. bedende--- truende... vulgære... Jeg leser dem, men svarer ikke på dem... jeg er blitt ufølsom oven for dette....og det er jo jeg som er psykopaten i dette forholdet har han jo fortalt meg så mange ganger at han og alle andre mener om meg...

OK da er jeg vel det da... men hvorfor har han nå da flytta til dette stedet hvor psykopaten bor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mitt forslag

Bare et lite tips til deg:

Få skjult nummer.

Det er deilig å slippe og bli tatt kontakt med.

Forsøk å unngå så mye kontakt som mulig, all kontakt. Steng han ute fra livet ditt. Gjør det du må for at det skal la seg gjøre slik at du kan bygge opp deg selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hvis han har gjort så mye, så må du jo kunne bevise noe av det. Særlig at han ringer deg 60 ganger om dagen. Og det må jo politiet ta seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Hvis han har gjort så mye, så må du jo kunne bevise noe av det. Særlig at han ringer deg 60 ganger om dagen. Og det må jo politiet ta seriøst.

Allt det der er greit nok de... men jeg har fått beskjed om at han må gjøre meg noe fysisk før de kan ta han ....

som de sier , han er syk, ja, men ikke syk nok til å tvangsinnlegges han må gjøre deg noe fysisk før vi kan ta han... og hvem sitter vel og vente på at han har slått meg helse løs... hva fått juling av han jeg... og stikker heller meg bort en å vente til han har gjort meg ytligere skade

Hvorfor skulle jeg komme noe lengre en x-ene hans -- han er for slu !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Allt det der er greit nok de... men jeg har fått beskjed om at han må gjøre meg noe fysisk før de kan ta han ....

som de sier , han er syk, ja, men ikke syk nok til å tvangsinnlegges han må gjøre deg noe fysisk før vi kan ta han... og hvem sitter vel og vente på at han har slått meg helse løs... hva fått juling av han jeg... og stikker heller meg bort en å vente til han har gjort meg ytligere skade

Hvorfor skulle jeg komme noe lengre en x-ene hans -- han er for slu !

Da tuller du.

Hvis du legger frem bevis om herverk på bil og tlf-terror og rett og slett anmelder han, kan de gjøre noe ja. Det gjorde de for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Da tuller du.

Hvis du legger frem bevis om herverk på bil og tlf-terror og rett og slett anmelder han, kan de gjøre noe ja. Det gjorde de for meg.

jo da de gjør noe jo... men han fortsetter bare neste dag.... han har også hatt besøksforbud , men vi snakker her om en mann som ikke vet hva lov og rett er ... og bryr seg ikke ...og han snakker seg ut av enhver situasjon... jeg kan bare sitte og håpe at han en dag blir tatt.. eller allerhelst stopper opp .......og politiet står maktesløse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

jo da de gjør noe jo... men han fortsetter bare neste dag.... han har også hatt besøksforbud , men vi snakker her om en mann som ikke vet hva lov og rett er ... og bryr seg ikke ...og han snakker seg ut av enhver situasjon... jeg kan bare sitte og håpe at han en dag blir tatt.. eller allerhelst stopper opp .......og politiet står maktesløse....

Hvis han ikke overholder besøksforbudet, må han da få noen form for reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Hvis han ikke overholder besøksforbudet, må han da få noen form for reaksjoner.

Oy... besøksforbudet som jeg fikk på han fikk jeg der jeg bodde før....

hvor stor tror du min fortvilelse var når han også klarte å snakke seg ut fra det... og politiet hevet det???

Nei du... dette er ikke så lett som en tror ... jeg kan jo gå til søksmål mot han ... men mot en mann som elsker slikt??

( han har vært gjennom det med alle sine xer, og vunnet frem, og fortsetter sitt spill...)

Jeg har ikke problemer med å se at utenforstående ikke klarer å skjønne dette med en psykopat..for det våger jeg å si om han for det er beviselig at han har 2 brev på at han er sosiopat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Oy... besøksforbudet som jeg fikk på han fikk jeg der jeg bodde før....

hvor stor tror du min fortvilelse var når han også klarte å snakke seg ut fra det... og politiet hevet det???

Nei du... dette er ikke så lett som en tror ... jeg kan jo gå til søksmål mot han ... men mot en mann som elsker slikt??

( han har vært gjennom det med alle sine xer, og vunnet frem, og fortsetter sitt spill...)

Jeg har ikke problemer med å se at utenforstående ikke klarer å skjønne dette med en psykopat..for det våger jeg å si om han for det er beviselig at han har 2 brev på at han er sosiopat

Jeg har vært igjennom det samme selv, og angrer på at jeg ikke var strengere og benyttet meg av alle mine muligheter langt tidligere.

Jeg synes det høres merkelig ut at de kan oppheve et besøksforbud og at det gjelder bare der du bodde før. Gjelder ikke besøksforbud PERSONEN, og ikke først og fremst huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Jeg har vært igjennom det samme selv, og angrer på at jeg ikke var strengere og benyttet meg av alle mine muligheter langt tidligere.

Jeg synes det høres merkelig ut at de kan oppheve et besøksforbud og at det gjelder bare der du bodde før. Gjelder ikke besøksforbud PERSONEN, og ikke først og fremst huset.

det gjalt min sønn og .meg og til min arbeidsplass.. han hadde ikke lov til å ta kontakt uansett... men alikevell gjorde de ikke noe etter at han hadde snakket med dem ( man kan jo lure på hva han sa til dem) jeg kjenner han og kan ikke si noe på politiet... jeg har ikke enda vært og snakket med dem her jeg har flyttet... drøyer det i det lengste... og håper og krysser fingrene at han finner seg et annet offer...( ikke missforstå, uner ingen dette, men ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

det gjalt min sønn og .meg og til min arbeidsplass.. han hadde ikke lov til å ta kontakt uansett... men alikevell gjorde de ikke noe etter at han hadde snakket med dem ( man kan jo lure på hva han sa til dem) jeg kjenner han og kan ikke si noe på politiet... jeg har ikke enda vært og snakket med dem her jeg har flyttet... drøyer det i det lengste... og håper og krysser fingrene at han finner seg et annet offer...( ikke missforstå, uner ingen dette, men ...)

Vil uansett anbefale deg å ta kontakt med nærmeste krisesenter. De sitter med masse kunnskap og kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Vil uansett anbefale deg å ta kontakt med nærmeste krisesenter. De sitter med masse kunnskap og kan hjelpe deg!

Takk for rådene... og takk for din vennlighet...

Tenker jeg skal forsøke å få meg litt søvn nå..

Takk for praten .. kansje vi snakkes ??

Ha en riktig god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diana2

Vil uansett anbefale deg å ta kontakt med nærmeste krisesenter. De sitter med masse kunnskap og kan hjelpe deg!

PS

Kunne godt tenke meg å høre - ved en senere anledning -hva du selv gjorde for å komme deg unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Takk for rådene... og takk for din vennlighet...

Tenker jeg skal forsøke å få meg litt søvn nå..

Takk for praten .. kansje vi snakkes ??

Ha en riktig god natt

Prøv å sov godt, og TA VITAMINER og spis sunn mat :) Du trenger alle krefter du kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...