Zippi Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Har noen her deltatt på matkurs i Oslo? Hvilket var det i tilfelle og er det å anbefale? Jeg er på desperat jakt etter en bursdagsgave. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Bare i privat regi. Men han kokken er regna for å være en av de bedre. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 harald osa har hatt, men det er dyrt. Dessuten må man bare se på at han lager maten sjøl. FU har matkurs som går over 7 kvelder, der lærer man faktisk å lage selv. Hva er du ute etter? Sånn luksus-enkveldsgreie med viner etc? 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Disse har jeg hørt omtalt positivt, men har ikke gått der selv. Gjelder italiensk mat: http://www.scuoladitaliano.no/matogvin.htm 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Disse har jeg hørt omtalt positivt, men har ikke gått der selv. Gjelder italiensk mat: http://www.scuoladitaliano.no/matogvin.htm Kult! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 harald osa har hatt, men det er dyrt. Dessuten må man bare se på at han lager maten sjøl. FU har matkurs som går over 7 kvelder, der lærer man faktisk å lage selv. Hva er du ute etter? Sånn luksus-enkveldsgreie med viner etc? Så man betaler en formue for å stå og se på at noen andre lager mat? Høres ut som en dårlig deal. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Så man betaler en formue for å stå og se på at noen andre lager mat? Høres ut som en dårlig deal. ja ikke sant!! Man får riktignok både smake, og spørre underveis. Og til slutt (da de vr nesten mette pga smaking) fikk de en treretters ... Tåpelig! Noen restauranter har imidlertid happening-aften for små grupper fra bedrifter (pga. den høye prisen?!?) der man lager maten selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.