Gå til innhold

lamictal


solregn

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på lamictal en mnd tid tenker jeg, 100 mg.Merket god effekt ganske raskt syntes jeg, men så har det gått nedover igjen.Er det slik medesinen funker..At det går opp og ned men, men at det tar lengere tid før man da blir deprimert igjen? Trener og jobber selv for å bli bedre.Og lamictal demper ikke sosiale problemer/ vansker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100 mg? Jeg måtte opp i 300 mg. Noen enda høyere. Har nå ingen depresjoner i det hele tatt. Faktisk hjalp ikke lamictal nok og jeg fikk i tillegg litium. Nå er jeg helt frisk og aldri deprimert:)

Sosiale problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 mg? Jeg måtte opp i 300 mg. Noen enda høyere. Har nå ingen depresjoner i det hele tatt. Faktisk hjalp ikke lamictal nok og jeg fikk i tillegg litium. Nå er jeg helt frisk og aldri deprimert:)

Sosiale problemer?

okey,det er sikkert individuelt med dose..sosiale problemer, da mener jeg at jeg har vanskeligheter med å være sammen med andre, kjente som ukjente..Håpte litt at lamictal hjalp for dette da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...