Oslo20 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg er en helt normal aktiv mann (20 år), som etter en langt kjøretur inn til Oslo (3 timer) fikk smerter i pungen. Jeg trodde dette bare skyltes den lange bil turen, og at pungen hadde vært i en ubehaglig posisjon. På turen hjem, dagen etterpå, fikk jeg også store smerter i pungen. Jeg undersøkte dette selv når jeg kom hjem, og fant ut at det ikke var testikklene, men like bak de. Smertene minner sterkt på som om du har blitt slått på pungen. Smertene roet seg i løpet av uken, men tok seg opp ett par dager ca. 10 dager etter bilturen. Smertene har siden da, 3 uker, bare forsvunnet sakte. I løpet av hele hendelsen har jeg hatt ved 3 tilfeller hatt et svakt trykk mellom pungen og rompen. Kansje dette er prostataen? Har ikke hatt problemer seksuelt, og ingen smerter, men kansje litt svakere trykk under vannlating de siste dagene. Kan dette skyldes en infeksjon, og er infeksjonen borte nå? Kan en eventuelt infeksjon gå over av seg selv? Og hvor lang tid kan jeg regne med kroppen bruker til en slik infeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169804-skader-etter-smerter-i-pungen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Synes du bør få undersøkt en urinprøve hos fastlegen din. En urinveisinfeksjon vil imidlertid oftest gi smerter og hyppig vannlating. Muligens har du fått trykk mot pungen og litt ømhet i bitestiklene. I dette tilfellet kan det muligens hjelpe med hyppige sæd-utløsninger ( 1-2 g/døgn) noen dager. Dersom ømheten vedvarer bør nok fastlegen din undersøke prostata-kjertelen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169804-skader-etter-smerter-i-pungen/#findComment-1117451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.