Gjest MSN er noe dritt... Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvor kan jeg raskt og enkelt få en gratis mailkonto? ER så drittlei MSN, kommer ikke inn i dag, og slik har det vært alt for ofte!!:-( 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Her kan du velge og vrake... http://www.startsiden.no/kategorier/data_og_kommunikasjon/internett/gratis_pa_nett/gratis_e-postadresser/ 0 Siter
fruen fra havet Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kan anbefale enten start.no eller epost.no Bruker begge - og en kommer ALLTID inn, også fra utlandet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har Yahoo-konto jeg, har så og si aldri vært noe problem. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Støtter Lillemus jeg, har og yahoo konto og er fornøyd:) MSN buker jeg bare til søppelmail nå. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 har aldri problemer med MSN, jeg! Men så har jeg avinstallert Windows mesenger, bruker bare MSN: Kan det ha noe å si? 0 Siter
noami Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Gmail er kjempebra, men ikke like lett å skaffe siden det fortsatt er i beta fasen og du må ha invitasjon fra noen som har konto der fra før.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.