Gå til innhold

FU Sniklesing

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Prøver meg på min første FU jeg:)

Hvilket forum hører du ikke "hjemme" på, men liker å lese likevel? Og hvorfor?

Selv "snikleser" jeg på Adopsjonsforum, fordi det er så mange solskinnshistorier der som gjør meg glad.

Skrevet

Liker adopsjonsforum veldig godt jeg og, blir som regel glad over å lese innlegg der og det setter gjerne ting i perspektiv for meg iallefall :)

Skrevet

Jeg snikleser på ufrivillig barnløs, fordi jeg er så sjeleglad for at jeg selv har tre barn.

Skrevet

Jeg hører vel strengt tatt ikke til på adopsjonsforum, men føler litt tilhørighet der i kraft av å være adoptert selv. Dessuten er jeg ikke helt fremmed for tanken på å adoptere selv. Er i hvert fall innom der med ujevne mellomrom.

Graviditetsforumet hender det også jeg stikker innom - særlig for de endeløse navnediskusjonene, som jeg aldri går lei av.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg hører vel strengt tatt ikke til på adopsjonsforum, men føler litt tilhørighet der i kraft av å være adoptert selv. Dessuten er jeg ikke helt fremmed for tanken på å adoptere selv. Er i hvert fall innom der med ujevne mellomrom.

Graviditetsforumet hender det også jeg stikker innom - særlig for de endeløse navnediskusjonene, som jeg aldri går lei av.

Det er klart du hører til der selv om du er adoptert selv ok ikke adopterer (ennå).

Lederen for Verdens Barn i Troms er selv adoptert og har ikke selv adoptert noen.

Skrevet

Småbarn.

Har ikke barn selv enda, men utdanner meg som førskolelærer og elsker å lese om foreldres egne historier og erfaringer.

Skrevet

hm, det er visst sjelden jeg snikleser på noen forum. Kanskje jeg dumper innom et forum jeg vanligvis ikke er på fra 100 nyeste, men jeg kan ikke si at jeg bare leser uten å gi meg til kjenne.

Det er sannsynligvis fordi jeg ikke kan la være å svare...jah...og dermed er det ikke snakk om smuglesing lenger.

Skrevet

Adposjon, småbarnsforum. Har ikke barn selv, men ønsker meg etterhvert. Og da er det gøy å lese litt:)

Skrevet

Graviditet og adopsjon. I tillegg hender det at jeg ender ufrivillig opp på både det ene og det andre via 100 nyeste.

Skrevet

Jordmor- og gravideforum. Syv mnd siden jeg hadde noe der å gjøre, men gammel vane er vondt og vende ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...