Gjest den ekte noor Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Prøver meg på min første FU jeg:) Hvilket forum hører du ikke "hjemme" på, men liker å lese likevel? Og hvorfor? Selv "snikleser" jeg på Adopsjonsforum, fordi det er så mange solskinnshistorier der som gjør meg glad. 0 Siter
noami Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Liker adopsjonsforum veldig godt jeg og, blir som regel glad over å lese innlegg der og det setter gjerne ting i perspektiv for meg iallefall 0 Siter
sukkerrør Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg snikleser på ufrivillig barnløs, fordi jeg er så sjeleglad for at jeg selv har tre barn. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg hører vel strengt tatt ikke til på adopsjonsforum, men føler litt tilhørighet der i kraft av å være adoptert selv. Dessuten er jeg ikke helt fremmed for tanken på å adoptere selv. Er i hvert fall innom der med ujevne mellomrom. Graviditetsforumet hender det også jeg stikker innom - særlig for de endeløse navnediskusjonene, som jeg aldri går lei av. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg hører vel strengt tatt ikke til på adopsjonsforum, men føler litt tilhørighet der i kraft av å være adoptert selv. Dessuten er jeg ikke helt fremmed for tanken på å adoptere selv. Er i hvert fall innom der med ujevne mellomrom. Graviditetsforumet hender det også jeg stikker innom - særlig for de endeløse navnediskusjonene, som jeg aldri går lei av. Det er klart du hører til der selv om du er adoptert selv ok ikke adopterer (ennå). Lederen for Verdens Barn i Troms er selv adoptert og har ikke selv adoptert noen. 0 Siter
Sylvelin Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Småbarn. Har ikke barn selv enda, men utdanner meg som førskolelærer og elsker å lese om foreldres egne historier og erfaringer. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 hm, det er visst sjelden jeg snikleser på noen forum. Kanskje jeg dumper innom et forum jeg vanligvis ikke er på fra 100 nyeste, men jeg kan ikke si at jeg bare leser uten å gi meg til kjenne. Det er sannsynligvis fordi jeg ikke kan la være å svare...jah...og dermed er det ikke snakk om smuglesing lenger. 0 Siter
Dory Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Adposjon, småbarnsforum. Har ikke barn selv, men ønsker meg etterhvert. Og da er det gøy å lese litt:) 0 Siter
annegunn Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Graviditet og adopsjon. I tillegg hender det at jeg ender ufrivillig opp på både det ene og det andre via 100 nyeste. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jordmor- og gravideforum. Syv mnd siden jeg hadde noe der å gjøre, men gammel vane er vondt og vende ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.