Gjest ubehagelig kløe Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kløe i endetarmen.Hva kan det være? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Barnemark. Kur fås på apoteket, hele familien bør ta den egentlig. Ikke pinlig, men veldig vanlig, spesielt om man har småttiser i huset. 0 Siter
Gjest ubehagelig kløe Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Barnemark. Kur fås på apoteket, hele familien bør ta den egentlig. Ikke pinlig, men veldig vanlig, spesielt om man har småttiser i huset. Det er bare jeg i familien som har det.Sønnen min og mannen min har det ikke.Må dem ta kur også??? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Barnemark. Kur fås på apoteket, hele familien bør ta den egentlig. Ikke pinlig, men veldig vanlig, spesielt om man har småttiser i huset. Hvis det er mark så vil man vel se det? eller tar jeg helt feil? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvis det er mark så vil man vel se det? eller tar jeg helt feil? Da ungene hadde det kunne jeg se eggene rundt endetarmsåpningen når jeg brukte lommelykt ja. Ikke så lett å se på seg selv kanskje? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Da ungene hadde det kunne jeg se eggene rundt endetarmsåpningen når jeg brukte lommelykt ja. Ikke så lett å se på seg selv kanskje? Sikkert ikke lett å se på seg selv da nei. Trodde det var forsåvidt enkelt å se jeg, men da tok jeg feil. Takk for svar! 0 Siter
msna Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Da ungene hadde det kunne jeg se eggene rundt endetarmsåpningen når jeg brukte lommelykt ja. Ikke så lett å se på seg selv kanskje? Har du prøvd med hodelykt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.