Gjest tønna Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Liten penis: ok... dette er litt flaut... jeg er 15 år og har veldig liten penis, og lite hår på penisen min, jeg har hatt kjærste i 2 år, og vi har snakket om sex, og begge to er klare, men jeg har en veldig liten penis... hva skal jeg gjøre? finnes det veksthormoner man får kjøpt? hvor får jeg kjøpt det? trenger jeg resept? hvor mye koster det? hvor får man kjøpt litt mindre kondomer?? dere MÅ svare på dette!! lav gutt: jeg er også veldig lav, jeg er 153 høy, jeg blir litt mobbet for høyden, folk tror jeg er 11 år og sånt, jeg ønsker om å vokse NÅ!! her lurer jeg også på om jeg får kjøpt veksthormoner så jeg blir større, hvor får jeg kjøpt det??hvor mye koster det? trenger jeg resept? dere må se dette fra min synspunkt, jeg elsker kjæresten min, men hun er også mye høyere enn meg, og jeg har vært under genseren, og hun har "bra utstyr" men ikke jeg... hilsen en som vil være annonym! værsåsnill og hjelp!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ampallang Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Hvor lang er den da?? husk at du bare er 15 år gammel. Jeg hadde også en relativ liten penis i forhold til vennene mine da jeg var 15 (man ser jo litt i dusjen og sånn). Men nå er jeg 21 og jeg ler når jeg ser andre på min alder. De er nå på 19/20 cm i lengde og 14/15 cm i omkrets. Når du er ung gror ting på forskjellige tidspunkt. En venn av meg var 25 cm lavere enn meg da jeg var 16/17.. nå er han nesten 1,85m altså høyere enn meg. Dessuten kan jeg si deg at lengde er ganske ubetydelig... det kommer mer ann på om den er tykk. Slapp av den gror nok. Hvis ikke må du bli flink til å fingre å slikke. Den beste måten for ei jente å ha det godt er ikke ved puling men ved slikking og stimulere klitoris godt. Det er mulig å få hormoner for å vokse men det må du ta opp med en lege, når det gjelder pikken vil jeg ikke anbefale at du gjør noe med det... operasjon kan risikere alt og det er dyrt.. andre "undermiddler" fungerer ikke. Du må ikke føle deg bad pga det... jeg var i samme situasjon som deg men den gror... det garanterer jeg. I mellom tiden... bli flink til å fingre og slikke. Sexuell lavalder er jo 16 da.... men men. Håper jeg hjalp deg litt. ps vanlig penis lengde er mellom 11 og 17 cm så det skal mye til for at du skal være "mislykket". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-77558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tønna Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Hvor lang er den da?? husk at du bare er 15 år gammel. Jeg hadde også en relativ liten penis i forhold til vennene mine da jeg var 15 (man ser jo litt i dusjen og sånn). Men nå er jeg 21 og jeg ler når jeg ser andre på min alder. De er nå på 19/20 cm i lengde og 14/15 cm i omkrets. Når du er ung gror ting på forskjellige tidspunkt. En venn av meg var 25 cm lavere enn meg da jeg var 16/17.. nå er han nesten 1,85m altså høyere enn meg. Dessuten kan jeg si deg at lengde er ganske ubetydelig... det kommer mer ann på om den er tykk. Slapp av den gror nok. Hvis ikke må du bli flink til å fingre å slikke. Den beste måten for ei jente å ha det godt er ikke ved puling men ved slikking og stimulere klitoris godt. Det er mulig å få hormoner for å vokse men det må du ta opp med en lege, når det gjelder pikken vil jeg ikke anbefale at du gjør noe med det... operasjon kan risikere alt og det er dyrt.. andre "undermiddler" fungerer ikke. Du må ikke føle deg bad pga det... jeg var i samme situasjon som deg men den gror... det garanterer jeg. I mellom tiden... bli flink til å fingre og slikke. Sexuell lavalder er jo 16 da.... men men. Håper jeg hjalp deg litt. ps vanlig penis lengde er mellom 11 og 17 cm så det skal mye til for at du skal være "mislykket". jeg har ikke 11-17 cm!! jeg har ca 7 cm!! men det finnes vel veksthormoner på apoteket? jeg vet jeg må bli god på fingring og slikking, men dama mi vil ha pikken min, (hva skal man gjøre for å bli skikkelig god til å fingre og slikke?? jeg vil imponere henne skikkelig for første gang!) men ok med pikken, håper den kommer seg snart, men jeg bare MÅ vokse, det er jævelig å være så lav! mobba og alt mulig...det MÅ finnes noe som kan hjelpe med å vokse (ihvertfall litt!) gjerne penisen oxo... en ting til; hvor kan jeg få tak i litt mindre kondomer?? hva slags merke?? tør lissom ikke å spørre om mindre kondomer på kondomeriet lissom.... hilsen meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-77580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tønna Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 jeg har ikke 11-17 cm!! jeg har ca 7 cm!! men det finnes vel veksthormoner på apoteket? jeg vet jeg må bli god på fingring og slikking, men dama mi vil ha pikken min, (hva skal man gjøre for å bli skikkelig god til å fingre og slikke?? jeg vil imponere henne skikkelig for første gang!) men ok med pikken, håper den kommer seg snart, men jeg bare MÅ vokse, det er jævelig å være så lav! mobba og alt mulig...det MÅ finnes noe som kan hjelpe med å vokse (ihvertfall litt!) gjerne penisen oxo... en ting til; hvor kan jeg få tak i litt mindre kondomer?? hva slags merke?? tør lissom ikke å spørre om mindre kondomer på kondomeriet lissom.... hilsen meg!! hei, jeg fikk svar på "liten penis og lav gutt" der stod det at en normal penis er 11-17 cm, jeg har ikke 11-17 cm!! jeg har ca 7 cm når den er stiv!!! men det finnes vel veksthormoner på apoteket? jeg trenger det, fordi jeg og kjærsten min har snakket om sex, og er klare for det!! jeg vet jeg må bli god på fingring og slikking, men kjærsten mi vil ha pikken min, (hva skal man gjøre for å bli skikkelig god til å fingre og slikke?? jeg vil imponere henne skikkelig for første gang!) men ok med pikken, håper den kommer seg snart(er det noe som hjelper, noe slags mat eller piller? eller redskap? men så er det høyden, jeg bare MÅ vokse, det er jævelig å være så lav! mobba og alt mulig...det MÅ finnes noe som kan hjelpe med å vokse (ihvertfall litt!) gjerne penisen oxo... en ting til; hvor kan jeg få tak i litt mindre kondomer?? hva slags merke?? tør lissom ikke å spørre om mindre kondomer på kondomeriet lissom.... hilsen meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-77588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 En litt mindre krevende holdning i innlegget ditt hadde kanskje gjort at du hadde fått flere svar på dette..... Nok om det.... Dersom du er så lav som du sier, så ville jeg kanskje tatt meg en tur til legen. Ut fra alderen din er det vel fortsatt mulig at du utvikler deg en del mer, men det er vanskelig å si... En måte legen kan utrede dette med lav høyde hos deg på, er å henvise deg til en røntgenundersøkelse som kalles "Røntgen skjelettalder". Dette er en enkel undersøkelse der man ved å ta et røntgenbilde av handa di, kan regne ut sånn ca hvor høy du kommer til å bli (Dette har noe med å vurdere skjelettets modningsgrad å gjøre). Dersom men ved denne undersøkelsen finner ut at slutthøyden din vil bli veldig lav, kan behandling med veksthormoner komme på tale. Men dette er også avhengig av andre faktorer, som er litt for komlisert å forklare her. Hvis undersøkelsene viser at du trenger veksthomoner, vil du få resept på dette, og vil måtte lære deg å gi deg selv sprøyter hver dag. Når det gjelder seksuallivet, så tror jeg du skal være tålmodig... du virker ikke så veldig moden utfra måten du skriver på... Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vet du ! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-77688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 27. januar 2001 Del Skrevet 27. januar 2001 hei, jeg fikk svar på "liten penis og lav gutt" der stod det at en normal penis er 11-17 cm, jeg har ikke 11-17 cm!! jeg har ca 7 cm når den er stiv!!! men det finnes vel veksthormoner på apoteket? jeg trenger det, fordi jeg og kjærsten min har snakket om sex, og er klare for det!! jeg vet jeg må bli god på fingring og slikking, men kjærsten mi vil ha pikken min, (hva skal man gjøre for å bli skikkelig god til å fingre og slikke?? jeg vil imponere henne skikkelig for første gang!) men ok med pikken, håper den kommer seg snart(er det noe som hjelper, noe slags mat eller piller? eller redskap? men så er det høyden, jeg bare MÅ vokse, det er jævelig å være så lav! mobba og alt mulig...det MÅ finnes noe som kan hjelpe med å vokse (ihvertfall litt!) gjerne penisen oxo... en ting til; hvor kan jeg få tak i litt mindre kondomer?? hva slags merke?? tør lissom ikke å spørre om mindre kondomer på kondomeriet lissom.... hilsen meg!! Det er riktig at du kan få veksthormoner, og andre stoffer som kan feks framskynde veksten din. Men dette er noe du må snakke med lege om. Kanskje det er arvelig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-77704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Dette spørsmålet kan du henvise til sexologen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-78819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 29. januar 2001 Del Skrevet 29. januar 2001 Dette spørsmålet kan du henvise til sexologen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16983-liten-penis-og-lav-gutt/#findComment-78889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.