Gå til innhold

Kurt er singel

Gjest ikke snik i køen

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

14

• cecily

13

• Moraki

3

• skorpionfisken

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest ikke snik i køen
Skrevet

Hvem vil ha han egentlig? Det utroe svinet..

Hvordan kan du si at han er utro? Har ikke lest noe om det.

Gjest hva sier du?
Skrevet

???

Skrevet

Hvordan kan du si at han er utro? Har ikke lest noe om det.

Man har sine kilder..

Uansett, synes han er ekkel..

skorpionfisken
Skrevet

Er det deg som er hans ex nå da eller er du den som han var utro med og forlot da siden du kan si at han er et utro svin?

Skrevet

Er det deg som er hans ex nå da eller er du den som han var utro med og forlot da siden du kan si at han er et utro svin?

Nei jeg liker ikke norske menn :)

*raaaaap* skål!

Skrevet

Jeg hadde ikke giddi å stått i kø for å høre han synge engang, da langt mindre hatt noe med han å gjøre personlig.

Har aldri hatt sansen for fyren, men hver sin smak.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kan ikke skjønne at noen vil ha han jeg! Men så er jeg selvfølgelig ingen fjortis. Og har aldri latt meg blende av kjendiseri og mange penger. Har bestandig hatt en følelse av Kurt ikke akkurat er innehaver av de aller beste menneskelige egenskaper. Men på den andre side likt jeg ikke han der Jan Fredrik Karlsen fra Idol heller. Og DE TO ble jo kjempevenner, så de er vel bare ikke min type mannfolk da. Hadde ikke kunnet stole på noen av dem tror jeg.

Gjest antimacho
Skrevet

Nei jeg liker ikke norske menn :)

*raaaaap* skål!

Og jeg liker ikke middelhavsaldrende macho-degos..oppgulpet fra middelhavet kan du beholde for min del.

Snorkfrøken
Skrevet

Vet ikke om jeg har giddet å bo ilamme en mann som aldri er hjemme. Men å hatt han og kassegitaren med på noen kosekvelder med pils og vin hadde gjort seg!

Gjest abcosv
Skrevet

Vet ikke om jeg har giddet å bo ilamme en mann som aldri er hjemme. Men å hatt han og kassegitaren med på noen kosekvelder med pils og vin hadde gjort seg!

ilamme? ny glose i ordboka?

Snorkfrøken
Skrevet

ilamme? ny glose i ordboka?

Jepp, står den ikke der får du føre den inn mauelt.

Gjest ikke snik i køen
Skrevet

*applaus*

Skrevet

Hva er "mauelt"?

Æddu fra Grimsta/arendall?

Skrevet

Hva er "mauelt"?

manuelt?

Snorkfrøken
Skrevet

Hva er "mauelt"?

Har du ikke hørt om DET HELLER!???

Neida, seriøst...har en dårlig dag, vondt i hodet og sliten. Sitter på jobb og forsvarer Kurt`en :o)

Skal skjerpe skrivinga...litt...

Er nordlænning :o)

Skrevet

Har du ikke hørt om DET HELLER!???

Neida, seriøst...har en dårlig dag, vondt i hodet og sliten. Sitter på jobb og forsvarer Kurt`en :o)

Skal skjerpe skrivinga...litt...

Er nordlænning :o)

*puste lettet ut* Når jeg så det ordet så leste jeg automatisk hele innlegget på arendalsk. Jeg er glad jeg slipper det mer.

Har aldri hørt om mauelt nei.

c",)

Snorkfrøken
Skrevet

*puste lettet ut* Når jeg så det ordet så leste jeg automatisk hele innlegget på arendalsk. Jeg er glad jeg slipper det mer.

Har aldri hørt om mauelt nei.

c",)

Ka e mauelt på arendalsk da?

*blond*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...