Gjest ikke snik i køen Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Nå er det bare å stille seg i kø!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261465 0 Siter
Moraki Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvem vil ha han egentlig? Det utroe svinet.. 0 Siter
Gjest ikke snik i køen Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvem vil ha han egentlig? Det utroe svinet.. Hvordan kan du si at han er utro? Har ikke lest noe om det. 0 Siter
Gjest hva sier du? Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvem vil ha han egentlig? Det utroe svinet.. ??? 0 Siter
Moraki Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvordan kan du si at han er utro? Har ikke lest noe om det. Man har sine kilder.. Uansett, synes han er ekkel.. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvem vil ha han egentlig? Det utroe svinet.. Er det deg som er hans ex nå da eller er du den som han var utro med og forlot da siden du kan si at han er et utro svin? 0 Siter
Moraki Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Er det deg som er hans ex nå da eller er du den som han var utro med og forlot da siden du kan si at han er et utro svin? Nei jeg liker ikke norske menn *raaaaap* skål! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg hadde ikke giddi å stått i kø for å høre han synge engang, da langt mindre hatt noe med han å gjøre personlig. Har aldri hatt sansen for fyren, men hver sin smak. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kan ikke skjønne at noen vil ha han jeg! Men så er jeg selvfølgelig ingen fjortis. Og har aldri latt meg blende av kjendiseri og mange penger. Har bestandig hatt en følelse av Kurt ikke akkurat er innehaver av de aller beste menneskelige egenskaper. Men på den andre side likt jeg ikke han der Jan Fredrik Karlsen fra Idol heller. Og DE TO ble jo kjempevenner, så de er vel bare ikke min type mannfolk da. Hadde ikke kunnet stole på noen av dem tror jeg. 0 Siter
Gjest antimacho Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Nei jeg liker ikke norske menn *raaaaap* skål! Og jeg liker ikke middelhavsaldrende macho-degos..oppgulpet fra middelhavet kan du beholde for min del. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om jeg har giddet å bo ilamme en mann som aldri er hjemme. Men å hatt han og kassegitaren med på noen kosekvelder med pils og vin hadde gjort seg! 0 Siter
Gjest abcosv Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke om jeg har giddet å bo ilamme en mann som aldri er hjemme. Men å hatt han og kassegitaren med på noen kosekvelder med pils og vin hadde gjort seg! ilamme? ny glose i ordboka? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 ilamme? ny glose i ordboka? Jepp, står den ikke der får du føre den inn mauelt. 0 Siter
Gjest ikke snik i køen Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jepp, står den ikke der får du føre den inn mauelt. *applaus* 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jepp, står den ikke der får du føre den inn mauelt. Hva er "mauelt"? Æddu fra Grimsta/arendall? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hva er "mauelt"? Æddu fra Grimsta/arendall? manuelt? 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 manuelt? Men det var ikke det hun sa! *krangle* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hva er "mauelt"? Æddu fra Grimsta/arendall? Har du ikke hørt om DET HELLER!??? Neida, seriøst...har en dårlig dag, vondt i hodet og sliten. Sitter på jobb og forsvarer Kurt`en ) Skal skjerpe skrivinga...litt... Er nordlænning ) 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har du ikke hørt om DET HELLER!??? Neida, seriøst...har en dårlig dag, vondt i hodet og sliten. Sitter på jobb og forsvarer Kurt`en ) Skal skjerpe skrivinga...litt... Er nordlænning ) *puste lettet ut* Når jeg så det ordet så leste jeg automatisk hele innlegget på arendalsk. Jeg er glad jeg slipper det mer. Har aldri hørt om mauelt nei. c",) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 *puste lettet ut* Når jeg så det ordet så leste jeg automatisk hele innlegget på arendalsk. Jeg er glad jeg slipper det mer. Har aldri hørt om mauelt nei. c",) Ka e mauelt på arendalsk da? *blond* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.