cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ka e mauelt på arendalsk da? *blond* Aner ikke, for jeg er ikke derifra *like blond og minst like blåøyd* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Men det var ikke det hun sa! *krangle* Jeg sa ingenting, jeg skrev... *krangle enda mere* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Aner ikke, for jeg er ikke derifra *like blond og minst like blåøyd* Hvorfor konkluderte du med at jeg var fra Arendal da? Lissom... 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor konkluderte du med at jeg var fra Arendal da? Lissom... Fordi du _skrev_ *mumle* ilamme vel! Er du en smule treg eller? *yppe til slåsskamp* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Fordi du _skrev_ *mumle* ilamme vel! Er du en smule treg eller? *yppe til slåsskamp* Ikke bare en smule treg...i dag føles det som at jeg vasser i sirup. *løfter knyttneven og er klar til å forsvare meg--og kurten* 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ikke bare en smule treg...i dag føles det som at jeg vasser i sirup. *løfter knyttneven og er klar til å forsvare meg--og kurten* *schmock* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 *schmock* Ååååeee. Var det ikke nok synd i meg at jeg hadde vondt i hodet fra før!? *vifter villt med armene på ungfrøkenvis i håp om å treffe cecily* 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ååååeee. Var det ikke nok synd i meg at jeg hadde vondt i hodet fra før!? *vifter villt med armene på ungfrøkenvis i håp om å treffe cecily* *kabom!!!* knockout *cecily hever armene over hodet og vinker til publikum, mens snorkfrøken ligger svimeslått på gulvet* Det var godt. Nå kan jeg kjøpe litt is etter anstrengelsen. Takk for kampen.....og seieren. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 *kabom!!!* knockout *cecily hever armene over hodet og vinker til publikum, mens snorkfrøken ligger svimeslått på gulvet* Det var godt. Nå kan jeg kjøpe litt is etter anstrengelsen. Takk for kampen.....og seieren. In your dreams. I am still going strong... Det skal litt mere til enn en liten pingle som deg for å slå ut meg ) Ædda bædda! 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 In your dreams. I am still going strong... Det skal litt mere til enn en liten pingle som deg for å slå ut meg ) Ædda bædda! Og ut i fra hva vet du at jeg er en pingle? Hæ? Hæ? Har gått på kickboksing, så det så *fornærmet* 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 *kabom!!!* knockout *cecily hever armene over hodet og vinker til publikum, mens snorkfrøken ligger svimeslått på gulvet* Det var godt. Nå kan jeg kjøpe litt is etter anstrengelsen. Takk for kampen.....og seieren. http://www.smileyworld.com/greetings/images/largeimages/babies_ani12.gif 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 http://www.smileyworld.com/greetings/images/largeimages/babies_ani12.gif Takk! c",) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Og ut i fra hva vet du at jeg er en pingle? Hæ? Hæ? Har gått på kickboksing, så det så *fornærmet* Hvorfor sluttet du da? Bare innrøm at det var fordi at du var for pinglete! hirr hirr mvh tøffe 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor sluttet du da? Bare innrøm at det var fordi at du var for pinglete! hirr hirr mvh tøffe Dustefrøken! Fordi jeg flyttet. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Dustefrøken! Fordi jeg flyttet. hihihi Det var du som begynte. 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 hihihi Det var du som begynte. Akkurat det går jeg ikke med på. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Akkurat det går jeg ikke med på. Ga jeg deg noe valg? 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ga jeg deg noe valg? Jekker du deg opp nå igjen? Er jeg nødt til å gi deg mer bank? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jekker du deg opp nå igjen? Er jeg nødt til å gi deg mer bank? Du kan bare slappe av, skal logge åff og gå hjem snart så da får du fred fra meg ) 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Du kan bare slappe av, skal logge åff og gå hjem snart så da får du fred fra meg ) Og jeg skal ha is *sjokke bort til butikken* God helg! Og du bør kanskje sminke bort den blåveisen jeg så ypperlig ga deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.