Dory Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 30 Januar braker det løs med BB igjen.. Denne gangen med høyere aldersgrene. Fra 11 til 15 år. Kommer du til å se på? Det gjør nok jeg... Sier alltid at "nei i år skal jeg ikke se" Men klarer altdri holde meg unna. Selv om jeg synes det er kjempe teit da...!! Men nyskerigheten tar nok overhånd... Vennlig hilsen, 0 Siter
Gyda Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal altså ikke se på det. Det interesserer meg bare ikke. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Nei, dette kommer jeg ikke til å se på denne gangen heller! Så litt første gang det gikk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg skal selvfølgelig ikke se på Big Brother. Jeg er rundt 29 år gammel. Ikke 12. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 nei har aldri sett på det før og kommer ikke til å se på det nå heller. har nok av programmer som jeg MÅ se 0 Siter
Ade|ina Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 I utgangspunktet interesserer dette meg null, men jeg kommer kanskje til å kikke på innimellom. Særlig hvis det blir noe rabalder og ståhei - da blir man jo naturlig nok nysgjerrig. Men det er nesten like mye mas om det her på DOL, så man skal hoppe lenge og langt for å unngå alle trådene om akkurat dette :-) 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har sett de fleste andre gangene, og jeg kommer nok heeelt sikkert til å følge med i år også! Kan bare ikke noe for det... ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Prææhæhæhæ, maddammen og jeg satt klistra og fulgte Fylla-Lill og Traktor-Halvor til the bitter end forrige gang, men den neste vil sikkert bli et anti-klimaks. Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for. 0 Siter
simane Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ser vel det 1. programmet bare for å se hvem som er med. Men, nei jeg skal ikke se resten. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Prææhæhæhæ, maddammen og jeg satt klistra og fulgte Fylla-Lill og Traktor-Halvor til the bitter end forrige gang, men den neste vil sikkert bli et anti-klimaks. Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for. "Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for." he-he....den skal jeg huske til "egnet bruk" fremover . 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 "Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for." he-he....den skal jeg huske til "egnet bruk" fremover . Ikke si at jeg har sagt det. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ser aldri på reality...vel,- et par av Farmen episodene zappet jeg visst innom,- men aldri et helt program. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ikke si at jeg har sagt det. Min munn er lukket:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg "flytter inn" i år igjen jeg. Synes det er like moro hver gang men det er viktig å få med seg alle episodene da ) 0 Siter
cecily Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ikke si at jeg har sagt det. Den har du ærlig og redelig nappet fra en TV-serie på TV2, tror jeg, da parodiHarald sa at "Sonja har bestemt oss". Busted big time! hehe c",) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Den har du ærlig og redelig nappet fra en TV-serie på TV2, tror jeg, da parodiHarald sa at "Sonja har bestemt oss". Busted big time! hehe c",) Jasså? Jaja, så mye som jeg ser på tv2-parodier, så... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg fulgte med på første runden, i ammetåka som jeg var. De påfølgende sesongene klarte jeg ikke mer. Og jeg prøvde faktisk (!), men det gikk ikke - blir rett og slett for pinlig og forstemmende. Man mister litt tro på menneskene for hver eneste episode. Men jeg skal ikke være altfor skråsikker, det finnes selvsagt en mulighet for at jeg blir fanget i søppelfjernsynsfella nok en gang. 0 Siter
Gregga Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ja så klart! Har begynt å pakke for innflytting allerede! I år starter det på bursdagen min, hvilken presang! He he.. så får vi noe å kjatre om igjen, da vettu. - og når det lir litt uti episodene sitter jeg her med poser under øya av for lite søvn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.