Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 Januar braker det løs med BB igjen..

Denne gangen med høyere aldersgrene. Fra 11 til 15 år.

Kommer du til å se på?

Det gjør nok jeg... Sier alltid at "nei i år skal jeg ikke se" Men klarer altdri holde meg unna. Selv om jeg synes det er kjempe teit da...!! Men nyskerigheten tar nok overhånd...

Vennlig hilsen,

Skrevet

Jeg skal altså ikke se på det.

Det interesserer meg bare ikke.

Gjest krepsa
Skrevet

Nei, dette kommer jeg ikke til å se på denne gangen heller!

Så litt første gang det gikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal selvfølgelig ikke se på Big Brother. Jeg er rundt 29 år gammel. Ikke 12.

Gjest Timari
Skrevet

nei har aldri sett på det før og kommer ikke til å se på det nå heller. har nok av programmer som jeg MÅ se

Skrevet

I utgangspunktet interesserer dette meg null, men jeg kommer kanskje til å kikke på innimellom. Særlig hvis det blir noe rabalder og ståhei - da blir man jo naturlig nok nysgjerrig.

Men det er nesten like mye mas om det her på DOL, så man skal hoppe lenge og langt for å unngå alle trådene om akkurat dette :-)

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg har sett de fleste andre gangene, og jeg kommer nok heeelt sikkert til å følge med i år også!

Kan bare ikke noe for det... ;-)

Skrevet

Prææhæhæhæ, maddammen og jeg satt klistra og fulgte Fylla-Lill og Traktor-Halvor til the bitter end forrige gang, men den neste vil sikkert bli et anti-klimaks.

Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for.

Skrevet

Ser vel det 1. programmet bare for å se hvem som er med.

Men, nei jeg skal ikke se resten.

Skrevet

Prææhæhæhæ, maddammen og jeg satt klistra og fulgte Fylla-Lill og Traktor-Halvor til the bitter end forrige gang, men den neste vil sikkert bli et anti-klimaks.

Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for.

"Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for."

he-he....den skal jeg huske til "egnet bruk" fremover .

Skrevet

"Vi får se hva kjerringa bestemmer oss for."

he-he....den skal jeg huske til "egnet bruk" fremover .

Ikke si at jeg har sagt det.

Skrevet

Ser aldri på reality...vel,- et par av Farmen episodene zappet jeg visst innom,- men aldri et helt program.

Skrevet

Min munn er lukket:)

Skrevet

Jeg "flytter inn" i år igjen jeg. Synes det er like moro hver gang men det er viktig å få med seg alle episodene da :o)

Skrevet

Den har du ærlig og redelig nappet fra en TV-serie på TV2, tror jeg, da parodiHarald sa at "Sonja har bestemt oss".

Busted big time!

hehe

c",)

Skrevet

Den har du ærlig og redelig nappet fra en TV-serie på TV2, tror jeg, da parodiHarald sa at "Sonja har bestemt oss".

Busted big time!

hehe

c",)

Jasså? Jaja, så mye som jeg ser på tv2-parodier, så...

Skrevet

Jeg fulgte med på første runden, i ammetåka som jeg var.

De påfølgende sesongene klarte jeg ikke mer. Og jeg prøvde faktisk (!), men det gikk ikke - blir rett og slett for pinlig og forstemmende. Man mister litt tro på menneskene for hver eneste episode.

Men jeg skal ikke være altfor skråsikker, det finnes selvsagt en mulighet for at jeg blir fanget i søppelfjernsynsfella nok en gang.

Skrevet

Ja så klart!

Har begynt å pakke for innflytting allerede!

I år starter det på bursdagen min, hvilken presang!

He he.. så får vi noe å kjatre om igjen, da vettu.

- og når det lir litt uti episodene sitter jeg her med poser under øya av for lite søvn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...