Gjest CUB Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Er bukplastikk like vondt som keisersnitt? Eller er det verre? Har tatt keisersnitt. 0 Siter
kira284 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hei. Har ikke tatt keisersnitt før men tok en bukplastikk operasjon igår. Smertene vil være vanskelige å sammenligne tror jeg. Kommer ann på om du tar liten el stor operasjon og om magemusklene blir sydd igjen. Nå idag kjenner jeg ingenting i operasjonssåret men magemusklene er skikkelig ømme. Veldig ømme. Om du må ta en full bukplastikk operasjon må du nok regne med at i den første uka må du være veldig rolig og slappe så mye som mulig. Min mann har tatt seg fri fra jobb i ei uke og det tror jeg er veldig smart. Viktig å kunne få hjelp og slappe av. Smertene er ikke ille i det hele tatt. Ikke når du tenker på hva man får igjen. Ikke alle som er like heldige, og noen plages i lang tid men det er heller sjeldent. 0 Siter
coline Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hei. Har ikke tatt keisersnitt før men tok en bukplastikk operasjon igår. Smertene vil være vanskelige å sammenligne tror jeg. Kommer ann på om du tar liten el stor operasjon og om magemusklene blir sydd igjen. Nå idag kjenner jeg ingenting i operasjonssåret men magemusklene er skikkelig ømme. Veldig ømme. Om du må ta en full bukplastikk operasjon må du nok regne med at i den første uka må du være veldig rolig og slappe så mye som mulig. Min mann har tatt seg fri fra jobb i ei uke og det tror jeg er veldig smart. Viktig å kunne få hjelp og slappe av. Smertene er ikke ille i det hele tatt. Ikke når du tenker på hva man får igjen. Ikke alle som er like heldige, og noen plages i lang tid men det er heller sjeldent. min mann jobbet like fult, pluss at jeg måtte få datter i barnehagen. veldig snill mann har kira!!! om jeg husker rett så var det ikke direkte vondt, var vel mer ubehagelig. måtte gå i 90 graders vinkel fordi det var vondt å rette ryggen. vær utrolig flink med mat og trening etterpå. ellers er operasjonen nesten liten vits... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.