Gå til innhold

Hvordan er jobbmulighetene for fysioterapeuter i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninanja
Skrevet

Men da er vi nok enige. Ser ut til at mange løper fra pasient til pasient for å rekke flest mulig. Ikke særlig inspirerende å trene da og særlig hvis det er vanskelig å få det til så trenger man litt oppbacking.

Begynte først hos en fysioterapeut som hadde pasienter på samlebånd, løp frem og tilbake mellom pasientene hvor bare gardiner skilte og alt som ble sagt kunne høres. Dessuten måtte hun ta telefonen hver gang den ringte.Hun haddde driftsavtale og tok230 kroner timen

nå har jeg skiftet fysioterapeut og lokale. Her har jeg fått en dyktig fysioterapeut som bruker tiden bare på meg. Det er en helt ny treningssal der for brukerne. Alt er nyoppusset. Her betaler jeg ingenting fordi jeg ble tipset om at jeg kunne få gratis fysioterapi seks måneder etter operasjon. Ellers så er vanlig egenandel 180.

Så jeg har tro på fysioterpeutene. Hadde også en på Cato-senteret som var helt Knall også!!.

Skrevet

Jeg har hørt rykter om det :o)

Kan ikke du logge på msn littegrann?

Skrevet

Begynte først hos en fysioterapeut som hadde pasienter på samlebånd, løp frem og tilbake mellom pasientene hvor bare gardiner skilte og alt som ble sagt kunne høres. Dessuten måtte hun ta telefonen hver gang den ringte.Hun haddde driftsavtale og tok230 kroner timen

nå har jeg skiftet fysioterapeut og lokale. Her har jeg fått en dyktig fysioterapeut som bruker tiden bare på meg. Det er en helt ny treningssal der for brukerne. Alt er nyoppusset. Her betaler jeg ingenting fordi jeg ble tipset om at jeg kunne få gratis fysioterapi seks måneder etter operasjon. Ellers så er vanlig egenandel 180.

Så jeg har tro på fysioterpeutene. Hadde også en på Cato-senteret som var helt Knall også!!.

Jeg har ikke råd å dra på catosenteret engang, det er jo dyrere enn å dra til syden på ferie

Skrevet

Kan ikke du logge på msn littegrann?

Jeg er der

Gjest Ninanja
Skrevet

Jeg har ikke råd å dra på catosenteret engang, det er jo dyrere enn å dra til syden på ferie

jepp var der en måned og jeg betalte vel 120 kroner døgnet, blir vel 840 kroner i uka. 3360 blir det totalt. Man får ikke dekket noe av det med mindre du er der på forsikringselskapets regning. Vet om noen som var der i 3 måneder. Blir penger av sånt.

Skrevet

Personlig trener tror jeg blir mer og mer vanlig i årene fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...