Gjest Ninanja Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Men da er vi nok enige. Ser ut til at mange løper fra pasient til pasient for å rekke flest mulig. Ikke særlig inspirerende å trene da og særlig hvis det er vanskelig å få det til så trenger man litt oppbacking. Begynte først hos en fysioterapeut som hadde pasienter på samlebånd, løp frem og tilbake mellom pasientene hvor bare gardiner skilte og alt som ble sagt kunne høres. Dessuten måtte hun ta telefonen hver gang den ringte.Hun haddde driftsavtale og tok230 kroner timen nå har jeg skiftet fysioterapeut og lokale. Her har jeg fått en dyktig fysioterapeut som bruker tiden bare på meg. Det er en helt ny treningssal der for brukerne. Alt er nyoppusset. Her betaler jeg ingenting fordi jeg ble tipset om at jeg kunne få gratis fysioterapi seks måneder etter operasjon. Ellers så er vanlig egenandel 180. Så jeg har tro på fysioterpeutene. Hadde også en på Cato-senteret som var helt Knall også!!. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har hørt rykter om det ) Kan ikke du logge på msn littegrann? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Begynte først hos en fysioterapeut som hadde pasienter på samlebånd, løp frem og tilbake mellom pasientene hvor bare gardiner skilte og alt som ble sagt kunne høres. Dessuten måtte hun ta telefonen hver gang den ringte.Hun haddde driftsavtale og tok230 kroner timen nå har jeg skiftet fysioterapeut og lokale. Her har jeg fått en dyktig fysioterapeut som bruker tiden bare på meg. Det er en helt ny treningssal der for brukerne. Alt er nyoppusset. Her betaler jeg ingenting fordi jeg ble tipset om at jeg kunne få gratis fysioterapi seks måneder etter operasjon. Ellers så er vanlig egenandel 180. Så jeg har tro på fysioterpeutene. Hadde også en på Cato-senteret som var helt Knall også!!. Jeg har ikke råd å dra på catosenteret engang, det er jo dyrere enn å dra til syden på ferie 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kan ikke du logge på msn littegrann? Jeg er der 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har ikke råd å dra på catosenteret engang, det er jo dyrere enn å dra til syden på ferie jepp var der en måned og jeg betalte vel 120 kroner døgnet, blir vel 840 kroner i uka. 3360 blir det totalt. Man får ikke dekket noe av det med mindre du er der på forsikringselskapets regning. Vet om noen som var der i 3 måneder. Blir penger av sånt. 0 Siter
msna Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Personlig trener tror jeg blir mer og mer vanlig i årene fremover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.