Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så siste episode. Jeg så det meste, men gikk glipp av et par minutter. Kom inn igjen på slutten der Maxima ba kjæresten sin reise til h....

Hva skjedde? Forstod ingenting jeg.

Noen som vet år episodene starter opp igjen?

ilene1365380268
Skrevet

HUn fikk vite at alle visste at mannen var gift...

Skrevet

HUn fikk vite at alle visste at mannen var gift...

Oi.....

Ikke rart hun ble sint.

Takk for svar

Skrevet

Jeg så selvfølgelig på Amy. ;)

Maxine var sinna fordi Ignacio (skrives det sånn?) ikke var skilt ennå. Det hadde hun fått høre av sjefen sin, som jo dater Ignacios datter. Han nevnte i en bisetning at Ignacio jo ikke var offentlig skilt ennå, Maxine ble perpleks og overrasket, og han unnskyldte seg og sa at han trodde hun visste det.

Dermed ble hun forbanna fordi han ikke hadde sagt noe om det, og dermed fikk han beskjed om å dra til helvete.

* *

De sa etterpå at serien har et opphold, men at det ikke skulle være så lenge. Så jeg håper på kanskje etter påske.?

Gjest dårlig kommunikasjon
Skrevet

Jeg så selvfølgelig på Amy. ;)

Maxine var sinna fordi Ignacio (skrives det sånn?) ikke var skilt ennå. Det hadde hun fått høre av sjefen sin, som jo dater Ignacios datter. Han nevnte i en bisetning at Ignacio jo ikke var offentlig skilt ennå, Maxine ble perpleks og overrasket, og han unnskyldte seg og sa at han trodde hun visste det.

Dermed ble hun forbanna fordi han ikke hadde sagt noe om det, og dermed fikk han beskjed om å dra til helvete.

* *

De sa etterpå at serien har et opphold, men at det ikke skulle være så lenge. Så jeg håper på kanskje etter påske.?

For ordens skyld: det var Maxines sjef som unnskyldste seg og sa at han trodde hun visste det.

Incagnio fikk ikke vite hvorfor hun plutselig ble rasende på ham og ba han dra til helvete. Hun forklarte nemlig ingenting om hva hun hadde hørt.

Skrevet

For ordens skyld: det var Maxines sjef som unnskyldste seg og sa at han trodde hun visste det.

Incagnio fikk ikke vite hvorfor hun plutselig ble rasende på ham og ba han dra til helvete. Hun forklarte nemlig ingenting om hva hun hadde hørt.

eh, ja, jeg mente at Maxines sjef unnskyldte seg.

hehe, ikke så lett å forstå når jeg kun refererte til "han".

Men takk for oppklaringen. :)

Skrevet

Heter hun ikke Maxine? Uten at jeg har sett så mye på amy.

Skrevet

Heter hun ikke Maxine? Uten at jeg har sett så mye på amy.

Jo, stemmer det. Vet ikke hvor jeg fikk det fra : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...