Gå til innhold

blir så sint


Gjest sinna_!

Anbefalte innlegg

Gjest sinna_!

blir så sint når ingen ser når jeg har det vondt! de bryr seg ikke om meg! jeg klarer ikke leve men de skjønner ingenting!!!! hater meg selv for at jeg blir sint!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er svært vanskelig å se at et annet menneske har det vondt.

Om smerten inne i deg er aldri så stor, synes den ikke utenpå.

Har du et ønske om at andre skal vite (og hjelpe), må du nok innstille deg på å fortelle dem hva som er problemet/ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog1365380703

Forstår at du er sint. Jeg er også sint, og "de" liker ikke at jeg prøver å få øynene deres vekk fra håndboka et lite øyeblikk og heller prøve å forstå at et problem er ikke bare ETT problem men har selvfølgelig ringvirkninger som kunne vert ungått om det kunne vært brukt litt mer menneskelig forståelse. Håndboka (utdannelsen) til disse fagfolka som skal hjelpe oss er tross alt laget av nettop mennesker.

Forfattere og idealister som gjerne har en grunnleggende ide om ting men ikke har så god innsikt i et hvert mennesets liv og hværdag.

Skulle en mekaniker bruke EN håndbok på alle ting han fikset ville det gitt dårlige resultater.

Høy selvmordstatestikk=dårlig "resultat" av en eller annen grunn. En grunn som burde være verdt å studere nermere samt være åpen for ideer og respekt for det mennesket (pasienten)det gjelder.

Jeg vil sterkt understreke at jeg vil absolutt IKKE anbefale NOEN til å ta sitt liv da dette ofte er et desperat valg i tider man føler man ikke har andre valg.

HUSK!!! Så lenge det er liv er det håp. Når man ikke lever er det for sent å velge.

Lev mens du kan og bruk heller sinnet til å kjempe din rett og din kamp. Men husk å kjemp med dine ord og velg dem med omhu.

Lykke til "sinna"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...