Gjest mij Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Vet ikke hvorvidt det stemmer, men har hørt dette fra flere i dag, og leste nå det samme på en internettside; Hei Jeg har fått en sms der det står følgende: Hvis du får en sms om at du skal ringe 60806181 så la det være! det er en bløff! du vil i så fall bli trukket med 2500kr på din tlf.regning. også om du får en sms med ordlyden: har vi en avtale i aften..ikveld? så ikke svar!!!!!!!! de hacker seg inn på din tlf og bruker din regning. Orienter alle du kjenner!!!!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Det er visst ikke sant. man kommer til Al Qaida og må taste 1, 2 eller sånn. Man blir fakturert med vanlige tellerskritt. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har ikke fått denne sms'en men har hørt om flere i dag som har fått denne sms'en. Jeg tror det bare er tull og at det er noen som synes det er morsomt å sende ut slike meldinger for å se hva folk gjør med dem. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261493 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 En gammel bløff som herjet i Danmark i fjor, såvidt jeg kan se av en del websider. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Den har jeg mottatt på mail i dag, og det er bare piss. 0 Siter
noami Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Skjønner ikke at folk skal gå på den der, så skjønner ikke helt hysteriet rundt det eller de som går på og sender den videre...teitinger.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Skjønner ikke at folk skal gå på den der, så skjønner ikke helt hysteriet rundt det eller de som går på og sender den videre...teitinger.. Godt at det finnes smart asser som deg da. ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Skjønner ikke at folk skal gå på den der, så skjønner ikke helt hysteriet rundt det eller de som går på og sender den videre...teitinger.. særlig de som sender til alle på adresselista si med 'copy' og ikke 'blindcopy'! Så blir vel enda en mailadresse herpa! *sukk*grrr# 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.