Gå til innhold

Unødvendige advarsler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vedlegget til blederen vi fikk til jul sto det også "ikke stikk fingrene nedi blenderen mens den er i gang" ... det skjønte vi ikke fra før, siden det er fire sylskarpe kviner som knuser is på sekundet! ; )

Gjest Timari
Skrevet

advarsel på en hårtørrer: må ikke brukes i søvne *LOL*

bruksanvisning på stige: "do not enter the stairs backwards"

så ikke kom å si at vi ikke advarte deg !!

Skrevet

I vedlegget til blederen vi fikk til jul sto det også "ikke stikk fingrene nedi blenderen mens den er i gang" ... det skjønte vi ikke fra før, siden det er fire sylskarpe kviner som knuser is på sekundet! ; )

"fire sylskarpe kviner som knuser is på sekundet!"

Jeg har sansen for heftige kvinner, men akkurat det der blir nok litt vel mye, selv for meg :-)

"..........................."

Skrevet

*LOL*

Festlig :)

Jeg så en lapp ved brødskjæremaskinen i en butikk forleden, det sto noe sånt som:

"Ta av posen før du putter brødet oppi brødskjæremaskinen".

Det må jo være flere som virkelig har puttet brød _med posen på_ oppi brødskjæremaskinen, for at de skulle måtte sette opp en sånn lapp!

Gjest tottlå
Skrevet

De dumme amerikanerene må jo ha slike advarsler på forbruker ting og tang. Det er jo ganske kult å stappe fingrene ned i miksmasteren når den er i bruk, deretter å saksøke produsenten fordi det ikke følger med en advarsel om å ikke putte fingreene i !!!

Helt sykt.

Har hørt om en amerikansk dame som saksøkte Mc Donald fordi hun mente det var deres feil at hun var fet!!! Da er du ganske tett i pappen, altså!!!!

Gjest rutangis netu
Skrevet

De dumme amerikanerene må jo ha slike advarsler på forbruker ting og tang. Det er jo ganske kult å stappe fingrene ned i miksmasteren når den er i bruk, deretter å saksøke produsenten fordi det ikke følger med en advarsel om å ikke putte fingreene i !!!

Helt sykt.

Har hørt om en amerikansk dame som saksøkte Mc Donald fordi hun mente det var deres feil at hun var fet!!! Da er du ganske tett i pappen, altså!!!!

Eller så trengte dama cash! I Statene så er det faktisk mulig å bli rik ved å saksøke, bare du finner en original vri. Ikke rart de sikrer seg ved dumme advarsler!

Gjest tottlå
Skrevet

Eller så trengte dama cash! I Statene så er det faktisk mulig å bli rik ved å saksøke, bare du finner en original vri. Ikke rart de sikrer seg ved dumme advarsler!

De har pokker ikke mye som surrer mellom ørene, de amerikanerene!!!

Snart blir det vel et slikt saksøkings helvete her i norge også?!?

Skrevet

*LOL*

Festlig :)

Jeg så en lapp ved brødskjæremaskinen i en butikk forleden, det sto noe sånt som:

"Ta av posen før du putter brødet oppi brødskjæremaskinen".

Det må jo være flere som virkelig har puttet brød _med posen på_ oppi brødskjæremaskinen, for at de skulle måtte sette opp en sånn lapp!

Husker en episode av Eldrebølgen på NRK, hvor en av herrene skulle steke ferdigpizza. Han ble stoppet i siste øyeblikk før han hadde puttet hele greia i ovnen, med plast, eske og det hele.

Det viser vel at man aldri kan undervurdere forbrukerne nok... ;o)

Skrevet

Husker en episode av Eldrebølgen på NRK, hvor en av herrene skulle steke ferdigpizza. Han ble stoppet i siste øyeblikk før han hadde puttet hele greia i ovnen, med plast, eske og det hele.

oj oj...*ler*

De e'kje greit, som vi sier her.

;)

Skrevet

He,he, jeg tenkte akkurat på det samme. Det burde vært advarsel på pizza-kartongen.

Skrevet

Mistenker den eklingen der for å gjøre akkurat det der med vilje for å påpeke at Grandis virkelig ikke bruker å stå på menyen. Æsj, så ufordragelig han der var.

Skrevet

Mistenker den eklingen der for å gjøre akkurat det der med vilje for å påpeke at Grandis virkelig ikke bruker å stå på menyen. Æsj, så ufordragelig han der var.

Himmel - han hadde vel ikke tid til å hefte seg med matlaging, han måtte jo stelle tåneglene.

Skrevet

"fire sylskarpe kviner som knuser is på sekundet!"

Jeg har sansen for heftige kvinner, men akkurat det der blir nok litt vel mye, selv for meg :-)

"..........................."

Hehe..er meg og søstrene mine jeg beskriver! ; )

Skrevet

Hehe..er meg og søstrene mine jeg beskriver! ; )

Heftig gjeng, dere :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...