Gjest tottlå Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Når er det vi får vite hvor mye vi får igjen, eller hvor mye restskatt vi får, i år???? (Satser på å få igjen litt i år!) 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Aner ikke... men jeg har et stort håp om å få igjen en bra sum på skatten til sommeren, siden de ut fra inntekta mi har satt ned skattetrekket fra 30 til 5(!) %. Skal gjøre om på det, for noe 5% trekk blir så absolutt ikke aktuelt 0 Siter
Dory Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg tror det pleier å være rundt 1 April... Så får man igjen pengene i Juni ca. Dersom man er selvstendig næringsdrivende, får man pengene i Oktober ca. Tror jeg da:) husker iallefall at vi fikk vite hvor mye vi fikk igjen rundt påsketider i fjor. Vennlig hilsen, 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Selvangivelsen skal leveres 31.april (for oss vanlige folk). Den kommer vel i posten 3-4 uker før eller noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.