Gå til innhold

Fryktelig sliten

Anbefalte innlegg

Så ble jeg sykemeldt igjen. Hadde ikke ønsket det. Ville så gjerne klare å være i jobb nå. Men kroppen min nekter. Protesterer vilt og gir meg masse smerter når jeg prøver å gjøre noe. Gjør meg kvalm og svimmel. Så må jeg møte spørsmålene igjen. De jeg ikke vil svare på. Orker ikke å begynne å lyve igjen nå. Finne opp en ting for hvorfor jeg ikke er på jobb. Hvorfor jeg ikke er med jobben ut i kveld. Jeg er så lei det her.

Var hos psykomotorisk fysioterapeut på vurderingstime i går. Tror på at det kan hjelpe, men ventetiden er et halvt år. Slik som hun så meg i går visste hun ikke engang om jeg ville klare å nyttiggjøre meg behandlingen. Men jeg kan bedre, det vet jeg. Jeg har bare ikke krefter til det akkurat nå.

Akkurat nå virker alt litt håpløst. Jeg vet det blir bedre igjen, for det har gjort det før. Men kan ikke noen sende meg litt styrke til å komme gjennom det her. Jeg trenger det sånn akkurat nå.... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å komme igjennom. Vet ikke hvor jeg skal hente styrken fra. Det er liksom ikke mer å hente akkurat nå. Sånn føles det ihvertfall...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169882-fryktelig-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan skrive noe som hjelper. Men jeg håper

det går bra for deg!! Jeg føler veldig med deg. Det gjør så utrolig vondt å ha det

sånn.. kanskje du bare

skal prøve så godt du kan og bruke så mye tid som mulig på deg selv? Jeg vet ikke jeg... Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169882-fryktelig-sliten/#findComment-1113773
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan skrive noe som hjelper. Men jeg håper

det går bra for deg!! Jeg føler veldig med deg. Det gjør så utrolig vondt å ha det

sånn.. kanskje du bare

skal prøve så godt du kan og bruke så mye tid som mulig på deg selv? Jeg vet ikke jeg... Klem

Tusen takk alle sammen for alle de gode ordene. Det hjelper og vite at noen tenker på en. Tusen takk. Og nitte, jeg skal prøve å bruke litt tid på meg selv og ting som gir meg styrke. Ihvertfall litt av gangen, for jeg orker ikke så mye akkurat nå. En stor god klem til dere alle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169882-fryktelig-sliten/#findComment-1116332
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...