amber sun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article943740.ece En tur langs strandkanten er vel ikke akkurat å anbefale her i området imorgen. Tror jeg henter fram støvsugeren og moppen isteden... 0 Siter
Dory Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Da skal jeg spille Playstaion:) Var flink jente og vaska huset i dag. Så da blir det vel spilling i morgen. Og kanskje jeg skal bake litt? Koselig med innedag av og til! Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 En aldri så liten luftetur klarer man, husk: "Det er ikke dårlig vær, men klær" Etter en liten tur koser jeg meg med å lage en god lørdagsmiddag til familien, dekker et koselig bord og mange stearinlys omkring i stua. Litt tid til overs blir det sikkert, da blir det en kaffekopp og dagens aviser, og sist, men ikke minst: Doktor Online. God helg, uansett vær! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 "Utsatte steder i Rogaland, Vest-Agder og Østfold risikerer skader" Hytta vår ligger på et svært utsatt sted i ytre Oslofjord. Bare å krysse fingrene, med andre ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.